مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج عنوان کرد :

22 آذر؛ آغاز ثبت نام خادمین شهدا ویژه نوروز95+لینک ثبت نام

مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: زمان ثبت نام خادمین شهدا ویژه نوروز 95 از 22 آذر ماه آغاز می شود و تا 3 دی ماه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۶۰۵۰۳۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
محمد حاج رحیمی در گفتگو با خبرنگار سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، گفت: با توجه به استقبال هر ساله در ثبت نام خادمین الشهدا، پیش بینی کرده ایم امسال حدود 20 هزار نفر در این ثبت نام شرکت کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه در سال گذشته حدود 18 هزار نفر ثبت نام کردند ولی متاسفانه هنوز از تعدادی از آنها در یادمان ها بکار گیری نشده اند و امسال اولویت اعزام با یادمان ها با این افراد است.

حاج رحیمی ادامه داد:از خادمینی که ثبت نام کرده اند در دو بخش استانی و ملی استفاده خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد:کمیته خادمین استان ها در پایان ثبت نام، گزینش خود را آغاز می کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: خادمینی که از سال های گذشته ثبت نام کرده اند و هنوز بکارگیری نشده اند و مراحل گزینش را سپری کرده اند دیگر نیازی به گزینش مجدد ندارند و فقط اعلام آمادگی آن ها کفایت می کند.

حاج رحیمی با اشاره به شروع طرح خادمین دانش آموز نخبه تاکید کرد: طرح خادمین دانش آموز نخبه از امروز 18 آذر ماه شروع شده است که تا الان استان های کرمان  و یزد در این طرح شرکت کرده اند.

وی در پایان اظهار کرد: این دانش آموزان نخبه امروز وارد خوزستان شده اند که تعداد 160 نفر در هر دوره سه روزه در طرح دانش آموزان نخبه شرکت می کنند.


گفتنی است داوطلبین گرامی می توانند با مراجعه به سامانه مرکزی ثبت نام خادمین (khademin.koolebar.ir) نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نموده و پس گذراندن مراحل گزینش و دوره های آموزشی به کسوت خادمی شهدا نائل شوند.

 


ارسال نظرات