خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شهرستان البرز:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شهرستان البرز بیان کرد: بهره گیری از ابعاد اخلاقی پیامبر اکرم(ص) بهترین الگو در راستای حفظ حقوق و رعایت اخلاقی در جامعه امروز می‌باشد.
کد خبر: ۸۶۰۵۰۶۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

حجت الاسلام علی شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین در رابطه با فضایل پیامبر گرامی اسلام بیان کرد: نبی مکرم اسلام اولین نور خلق شده بر زمین می‌باشد که وعده ظهور ایشان را در کتب داده بودند.

وی با اشاره به کاربرد وجهه اخلاقی نبی اکرم در جامعه امروزه بیان داشت: بهره گیری از ابعاد اخلاقی پیامبر اکرم(ص) بهترین الگو در راستای حفظ حقوق و رعایت اخلاقی در جامعه امروز می‌باشد.

این مقام مسئول ضررورت پیروی از اخلاق نیکو پیامبر تاکید کرد و خاطرنشان کرد: مسلمانان باید از اعمال و اخلاق نیکو پیامبر پیروی نمایند و با خلق نیکو مسلمان واقعی باشند.

ضرورت پیروی از اخلاق حسنه پیامبر تأکید کرد و گفت: مسلمانان باید از اخلاق و اعمال شایسته پیامبر اسلام (ص) پیروی کرده و با خلق نیک نمونه ای از مسلمانی واقعی باشند . 

حجت الاسلام شجاعی مهر اضافه کرد: اخلاق یکی از ابعاد بارز در زندگانی هر انسانی  است و این مهم در سبک زندگی رسول گرامی اسلام به شکل بارزی نماینگر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز با اشاره به کتب علامه طباطبائی عنوان کرد: پیامبر اکرم بسیار صبور بود و با مهربانی با مردم برخورد می‌کرد،

وی افزود: پیامبر گرامی اسلام از اخلاقی نیکو بهره مند است و ارتباط قوی پیامبر(ص) با سایرین بسیار مهم بود بطوری که احترام به دیگران یکی از ویژگی‌های رفتاری پیامبر بوده است.

این مسئول با تاکید براینکه خوش اخلاقی از ویژگی‌های اخلاقی ایشان است، گفت: پیامبر اکرم(ص) در طول زندگی خویش بهترین خصوصیات اخلاقی را دارا بودند و به همین علت بهترین بنده خدا در روی زمین بودند.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها