خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های گرمسار و آرادان خواستار توجه بیشتر به نقش وقف و موقوفات در جهت اجرای اقتصاد مقاومتی شد.
کد خبر: ۸۶۰۵۰۹۳
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
به خبرگزاری بسیج از گرمسار، حجت الاسلام رضا نفری صبح امروز در نشستی که به مناسبت هفته وقف با شهردار و اعضای شورای شهر ایوانکی و در محل ساختمان این شورا برگزار شد، گفت: باید به این باور برسیم که امروزه مقوله وقف در همه جوانب اجتماعی و اقتصادی ورود پیدا کرده است و این می تواند به عنوان یک بازوی حمایتی برای دستگاه های اجرایی، دولت و مجموعه مدیریتی کشور محسوب شود.

وی ضمن اعلام این مطلب افزود: تلاش همگانی یکی از ضروریات کسب نتیجه لازم در زمینه وقف و موقوفات است و این امر مگر با کمک همه مردم و مسئولین میسر نخواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های گرمسار و آرادان اظهار کرد: صدقه دادن و انفاق کردن جزو اموری است که در همه زمان ها و به وسیله اکثر ائمه اطهار(علیهم السلام) و بزرگان دین به آن توصیه شده است و چه نیکوست که خیرین عزیز و واقفین نیک اندیش برای جامه عمل پوشاندن به این سفارش خداپسندانه به سنت حسنه وقف روی بیاورند که همانا صدقه جاریه است و نام واقفین نیکوکار تا انتهای تاریخ جاودانه خواهد ماند.

وی ضمن دعوت نیکوکاران و خیرین ارجمند به ایجاد وقف جدید گفت: حفظ و حراست از موقوفات و عمل به نیت واقفین جزو وظایف مجموعه اوقاف است و سعی و تلاش ما بر این است که در مجموعه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستانهای گرمسار و آرادان به این امر جامه عمل بپوشانیم.

حجت الاسلام نفری تصریح کرد: برای ایجاد وقف زمینه های متعددی وجود دارد که از آن جمله می توان به وقف با نیّت آموزشی، درمانی، تحصیلی، قرآنی، عزاداری ائمه اطهار(علیهم السلام) و ... اشاره کرد.

وی در ادامه گفت: مجموعه اداره اوقاف و امور خیریه گرمسار در طول سال آمادگی دارد تا با ارائه مشاوره در زمینه ایجاد وقف جدید به رفع نیازهای احتماعی و تقسیم عادلانه ثروت در جامعه کمک نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها