خبرهای داغ:
با حضور پرشور مردم شهرهای شمالی خوزستان:

پیکر مطهر پدر ۵ شهید دوران دفاع مقدس در دزفول تشییع شد.

عبدالمجید گلستانی، پدر شهیدان گلستانی پس از تحمل بیماری و اتمام حیات پرخیر و برکت خود با پیوستن به فرزندان شهیدش آسمانی شد.
کد خبر: ۸۶۰۵۱۵۴
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان، مرحوم عبدالحمید گلستانی پدر شهیدان گلستانی پس از یک دوره بیماری به لقاءالله پیوست.

به همین منظور آیین تدفین و خاکسپاری وی با حضور گسترده شهروندان شهرهای شمالی خوزستان و مسئولان محلی در قطعه صالحین گلزار شهدای دزفول برگزار و پیکر پاک و مطهر وی به خاک سپرده شد.

اجرای مراسم سینه‌زنی، خاطره‌گویی، عزاداری و پاسداشت یاد شهدای عالی‌قدر دوران دفاع مقدس از ویژه‌برنامه‌های اجرا شده در آیین خاکسپاری پدر شهیدان عالی‌قدر گلستانی بود.

  عبدالحمید گلستانی پدر 5 شهید دوران دفاع مقدس بوده که فرزندان خود را در عملیات‌های مختلف صدام علیه رزمندگان اسلام از دست داده بود.

وی پیش از فوت خود در اجرای کلاس‌ها و مراسم‌های مذهبی و انقلابی شهرهای اندیمشک و دزفول با محوریت آموزش‌های قرائت قرآن اقشار مختلف مشارکت داشت و امام جماعت مساجد مختلف این شهر‌ها بوده است.

عبدالحمید گلستانی پیش از فوت خود، هزینه‌های ساخت یک مسجد در اندیمشک را به‌عهده گرفته بود تا میراثی جاودان از عمر پرخیر و برکت او برای مردم یک‌هزار شهید اندیمشک باقی بماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها