دانشکده خبر اردبیل دانشجویانی بسیار مستعد در عرصه علمی و اخلاقی را تربیت نموده که روزبه‌روز بر موفقیت‌های این دانشجویان افزود می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۵۱۶۵
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اسحاق رسولی، رئیس دانشکده خبراردبیل در مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه در دانشکده خبر استان اظهار داشت: دانشجویان دانشکده خبر اردبیل در جشنواره ملی حرکت عناوین برتر را به خود اختصاص دادند و همچنین انجمن علمی این دانشکده به عنوان انجمن علمی برتر معرفی شد که این یک افتخار بزرگ برای استان است.

وی با اشاره به اینکه یکی از دانشجویان دانشکده خبر اردبیل در جشنواره قرآنی در بین تمام دانشگاه‌های کشور رتبه برتر را به خود اختصاص داد، افزود: این یک افتخار بسیار بزرگ برای استان اردبیل بوده که این دانشجوی دانشکده خبر عنوان برتر را به خود اختصاص داده است.

رئیس دانشکده خبر اردبیل با بیان اینکه این دانشکده در کنار ارتقای علم در حوزه اخلاق‌مداری نیز بسیار موفق کرده است، تصریح کرد: خوشبختانه دانشکده خبر اردبیل دانشجویانی بسیار مستعد در عرصه علمی و اخلاقی را تربیت نموده که روزبه‌روز بر موفقیت‌های این دانشجویان افزود می‌شود.

رسولی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های اصلی دانشکده خبر اردبیل مهارت‌آموزی و تربیت نیروهای فرهیخته و کاردان در حوزه فرهنگی، هنری و خبری است،‌ گفت: هم‌اکنون اساتید بسیار مجرب و کاردانی در دانشکده خبر استان اردبیل فعالیت می‌کنند که این اساتید نقش بسزایی در تربیت نیروهای متخصص، کاربلد و نخبه داشته‌اند.

وی با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای والامقام دانشجو و روز دانشجو بیان کرد: این روز یک روز بسیار ویژه برای دانشجویان کشور بوده و در این روز دانشجویان یاد و خاطره شهدای والامقام دانشجو را گرامی می‌دارند و تمام سعی خود را به کار می‌گیرند تا ادامه دهنده راه این افراد باشند.

رئیس دانشکده خبر اردبیل با اشاره به جنایت‌های استکبار جهانی به ویژه انگلیس در طول تاریخ علیه ایران بیان کرد: هم‌اکنون زمزمه‌هایی در مورد همکاری کشور انگلیس با ایران به گوش می‌رسد که دانشجویان از این شایعات و خرافات گلایه‌های زیادی داشته و نسبت به آن خوش‌بین نیستند.

رسولی با بیان اینکه رژیم استبدادی انگلیس جنایت‌های بسیار هولناکی را در طول تاریخ رقم زده است، افزود: دانشجویان همیشه اعتراضات خود را به حمله مستکبرانه این کشور به دانشجویان را نشان داده‌اند.

وی تصریح کرد: دانشجویان دانشکده خبر اردبیل علاوه بر عرصه‌های هنری، علمی، خبری و فرهنگی در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی نیز موفق بوده‌اند که نیاز است با ورود دانشجویان به عرصه‌های سیاسی و اقتصادی جامعه در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گیرد.

رسولی بیان کرد: یکی از نیازهای اساسی جامعه در عرصه کنونی تربیت نیروهای متخصص، کاردان، سیاستمدار و اقتصاددان بوده است که دانشکده خبر اردبیل در این راستا اقدامات بسیار قابل توجهی انجام داده و برای تحقق این امر گام محکمی را برداشته است.

وی با اشاره به اینکه نیاز است در فضاهای سیاسی و اقتصادی دانشجویان حضور باشکوه و پررنگی داشته باشند، افزود: امیدواریم حضور باشکوه این دانشجویان در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی برای توسعه و شکوفایی کشور بسیار موثر واقع شود.

رئیس دانشکده خبر اردبیل تصریح کرد: یکی از نیازهای اساسی دانشگاه‌ها نقد عالمانه و منصفانه دانشجویان از عملکرد مدیران و مسئولان استانی و کشوری است که این فضاها باید در دانشگاه‌های استان فراهم شود تا فضای آزاد سیاسی و اقتصادی در جامعه شکل گیرد.


ارسال نظرات