پیرو انتشار جوابیه روابط عمومی دانشگاه به اطلاع می‌رساند این اطلاعیه باعث تعجب و تاسف شد که با وجود جواب قانونی و کاملا مستدل بسیج دانشجویی همچنان به انتشار خبر کذب مجوز نداشتن بسیج دانشجویی جهت اجرای برنامه ادامه می دهید.
کد خبر: ۸۶۰۵۱۸۷
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، متن جوابیه به شرح زیر می باشد:

ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات
باسلام
پیرو انتشار جوابیه روابط عمومی دانشگاه به اطلاع می‌رساند این اطلاعیه باعث تعجب و تاسف شد که با وجود جواب قانونی و کاملا مستدل بسیج دانشجویی همچنان به انتشار خبر کذب مجوز نداشتن بسیج دانشجویی جهت اجرای برنامه ادامه می دهید. بسیار تاسف بر انگیز است که شما با وجود عهده داری ریاست کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی به قانون و مصوبات مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی آگاهی و تسلط لازم را نداشته باشید.
لیکن برای عدم شبهه افکنی ها بار دیگر جوابیه بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات  ارائه می گردد: پیرو آیین نامه تشکل‌های اسلامی دانشگاهیان مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی در بخش اول یعنی شرح وظایف دبیرخانه هیئت نظارت نحوه تشکیل جلسات هیئت نظارت و مراحل صدور مجوز فعالیت‌ها بند 4-3 «هیئت نظارت دانشگاه موظف است در مهلت قانونی تعیین شده دربند(3-3) نسبت به تشکیل جلسه رسمی، بررسی مدارک ، اخذ تصمیم و اعلام کتبی آن اعلام کتبی آن اعلام نماید. رئیس هیئت مسئول این امر می‌باشد و عدم پاسخگویی در مهلت مقرر به منزله تایید تلقی می‌شود.»
بنابراین برنامه تریبون  آزاد شهریه دانشجویی در جیب مافیای قدرت و ثروت دارای مجوز قانونی بوده و جلوگیری از برگزاری آن خلاف مر قانونی بوده است.
در جوابیه ناشیانه خود فرموده اید که کلیه پیشنهادات در جلسه شورای نظارت بررسی و تصمیم گیری درباره آن صورت گرفت حال طبق گفته خودتان باید پرسید آقای رئیس کی و کجا جلسه هیئت نظارت را تشکیل داده‌اید؟ و اگر تشکیل داده‌اید چرا برنامه بسیج دانشجویی به صورت رسمی مطرح و موافقت و عدم مخالفت با آن اعلام نشد؟
و چنانچه مدعی هستید اعلام شده است بگویید چرا در جلسه شورای نظارت مربوط به بسیج که طبق قانون باید نماینده بسیج دانشجویی در جلسه حضور داشته باشد از بسیج هیچ گونه دعوتی به عمل نیامد؟
بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات که دارای بیش از 1000 عضو فعال و عادی است و طبق قانون شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌تواند در جهت تربیت و آموزش تشکیلاتی و ارتقا و تقویت بینش سیاسی و فرهنگی اعضاء خود جلسات تشکیلاتی بصیرت افزایی را برگزار نماید، لذا واحد‌ علوم و تحقیقات طبق منوال گذشته بر خلاف ادعایی که در مورد انقلابی‌گری و بسیجی نمایی دارد، سالن در اختیار این تشکل دانشجویی قرار نداد و بسیج دانشجویی برنامه تشکیلاتی خود را در طبقه همکفی دانشکده علوم انسانی دفتر بسیج دانشجویی برگزار کرد.
لذا در پاسخ به بند سوم و چهارم به کذب از عده معدود نام برده اید، باید به اطلاع جنابعالی برسانیم برای اینکه ثابت کنیم که تفکر پوسیده  و از دوران گذشته متهم کردن دانشجویان بسیجی به عده ای معدود  دیگر راه به جایی نمی برد ما از حضرتعالی میخواهیم اجازه برگزاری مراسمی صرفا تشکیلاتی بسیج دانشجویی  واحد علوم وتحقیقات در بزرگ ترین سالن آمفی تاتر واحد علوم و تحقیقات به مناسبت یوم الله نهم دی ماه با عنوان مقابله با نفوذ امریکا در مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه ها که از مطالبات مقام معظم رهبری است صرفا فقط با حضور بسیجیان واحد علوم و تحقیقات برگزار نماییم .آن وقت متوجه میشوید عده معدود شما هستید و نه دانشجویان بسیجی.
لذا این فقط در مورد بسیجیان واحد علوم و تحقیقات صدق میکند که با روحیه آرمان خواهی و مطالبه گری و انقلابی بدون هیچ ترس و واهمه ای در بیان مطالبات به حق دانشجویان در خصوص مباحث علمی و آموزشی و فرهنگی و دانشجویی و شهریه و خدمات رفاهی دانشگاه در مقابل سیاست های دیکتاتوری دانشگاه ایستاده اند .و شما با فضای بسته و امنیتی که در دانشگاه بوجود آورده اید سعی در سرکوب و ساکت نمودن هرگونه ندای حق طلبانه ای را دارید.
جهت اطلاع بنا به آیین‌نامه تشکل‌های اسلامی دانشگاهیان بسیج دانشجویی مجوز و حق اجرای بند 1 و 2 نامه 1404/د / 043 برای خود محفوظ دانسته و به زودی تبلیغات و محتوای این برنامه‌ها را از طریق رسانه‌های عمومی به اطلاع جامعه دانشگاهی خواهد رساند.
همچنین در روند اجرای برنامه تریبون آزاد دانشجویی طبق نامه ارسال شده به معاونت فرهنگی مبنی بر درخواست سالن جهت برگزاری برنامه فوق بسیج اقدامات لازم در جهت طی روندهای مرسوم را اجرای برنامه در فضای مساعدتر و مناسبتری را طی نمود لیکن هیچگونه پاسخی از سوی مسئولین واحد به بسیج داده نشد به همین جهت بسیج دانشجویی بر اساس آیین نامه تقویت بسیج دانشجویی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی که اجازه برگزاری چنین نشست تشکیلاتی را در دفتر بسیج می‌دهد اقدام به برگزاری جلسه نمود و هیچ کسی حق جلوگیری از آن را نداشته و مخالفت با آن تخلف صریح و آشکار قانون بوده است.
تشکیل زنجیره انسانی و چیدمان چندلایه امنیتی نیروهای حفاظتی در جلو دفتر بسیج و همچنین تعرض و درگیری با نیروهای بسیجی هنگام ورود به داخل سالن بسیج را باید چه نام گذاشت؟ آیا این پلمپ انسانی و فیزیکی نیست ، حتما باید پلمپ کاغذی باشد تا شما مسئولیت چنین رفتار‌های شنیع را داشته باشید ، حتی پس از ورود مظلومانه بسیجیان به دفتر جلوی ترددها گرفته شده و اجازه ورود و خروج به دانشجویان داده نمی‌شد و اگر کسی سعی در ورود یا خروج می کرد بصورت فیزیکی و با بدترین وجهی با وی برخورد می‌گردیدکه تمامی مدارک و تصاویر و فیلم های دریافتی از دانشجویان حاضر در صحنه ضرب و شتم دانشجویان توسط حراست دانشگاه که بزودی برای اثبات ادعا ها کذب و صدق در اختیار مراجع ذیصلاح و رسانه ها قرار خواهد گرفت.
اما در مورد بخشی از بند دوم و پنجم نامه جناب اقای دکترعباسپور باعث تاسف است که شما حتی ادرس صحیح دفتر بسیج را هم بلد نیستید. یک بار از دفتر خود خارج شده سری هم به دانشگاهی که مسئول ان هستید بزنید و با اماکن مختلف دانشگاه اشنا شوید. شما داعیه غیر واقعی بسیجی بودن دارید و حتی یک بار هم به دفتر بسیج سر نزدید.
اقای عباسپور شما مدعی ارائه اخبار از سوی خبرگزاری ها تنها بر اساس یک تلفن نموده اید. واقعا جای ننگ است برای یک رئیس دانشگاه که نه حضور فیزیکی رودر رو با محیط داشته باشد و نه حتی اخبار و اطلاعات موثقی به وی برسد.لازم است بدانید خبرنگاران خبرگزاری تسنیم وجهان نیوز و روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی در دانشگاه حضور فیزیکی داشته و از تمامی وقایع توهین حراست دانشگاه به دانشجویان دختر و پسر فیلم و عکس تهیه نموده اند.
اقای عباسپور گمان می‌کنید که بواسطه ارتباط نزدیکتان با آیت ا... هاشمی قدرتمند بوده و فرا قانونی هستید بدانید که رفتارهای قلدرمآبانه و دیکتاتورمنشانه هرگز نخواهد توانست ندای حق جوی دانشجوی مسلمان و اگاه را خاموش سازد. قطعا بسیج دانشجویی ابعاد حقوقی این ماجرا را پیگیری خواهد نمود.
آقای عباسپور رفتاری که شما با بسیج که ثمره خون شهیدان ، میراث گرانقدر رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب شجره طیبه است انجام دادید همانند رفتار ضد انقلاب و فتنه گران و معاندان نظام با بسیج داشته اند.
آقای دکتر عباسپور با چنین شیوه ای هرگز نمی‌توانید دانشگاهی مانند علوم  تحقیقات را اداره کنید. تجربه این مدت مدیریت شما در واحد علوم و تحقیقات نشان داد توان اداره این دانشگاه را ندارید بهتر است پیش از انکه ابروی بیشتری از خود و حامیانتان ببرید از این سمت استعفا بدهید.
امیدواریم افراد عاقل و با تجربه ای در میان مسئولین دانشگاه آزاد حضور داشته باشند و با رئیس قلدرمآب واحد برخورد نموده و ضمن عزل ایشان از این سمت در پی اجرای فرامین حضرت امام خامنه‌ای مبنی بر میدان دادن به نیروهای انقلابی فضا را برای فعالیت بسیج دانشجویی باز نموده و به جای تقابل با نیروهای انقلابی و ارزشی با نیروهای نفوذی برخورد کنید.
ارسال نظرات