مدیر ارشد سازمان بسیج رسانه کشور گفت: خرسندیم که در عرصه حاضر به برکت خون شهدا و باعزت و اقتدار مردم مانع تجاوز دشمن به کشور شده ایم.
کد خبر: ۸۶۰۵۱۹۷
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه؛ دیروز 17 آذر ماه سالجاری رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه به همراه جمعی از مدیران سازمان بسیج رسانه کشور با خانواده شهید علی چقازردی " شهید صدا و سیمای استان کرمانشاه " دیدار کردند.

 

در ابتدای این دیدار ابراهیم گرمابدری – مدیر ارشد سازمان بسیج رسانه کشور- گفت: همگی ما در عصر حاضر مدیون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب هستیم و باید راه امام خمینی ( ره ) و شهدای عزیزمان را ادامه داده و آنها را سرلوحه ی زندگی خود قرار دهیم.

 

وی در ادامه بیان داشت: خرسندیم که در عرصه حاضر به برکت خون شهدا و باعزت و اقتدار مردم مانع ورود دشمن به کشور شده ایم.

 

وی با اشاره به اینکه در عمل باید راه شهدا را ادامه داد، گفت: برای ما افتخار بزرگی است که در عرصه رسانه شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده ایم.

 

همچنین در ادامه این دیدار زکریا نکویی- معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج رسانه کشور بیان داشت: بحمدا... اقتداری که در کشور حاکم شده مدیون قطره قطره خون شهدا است و زبان ناتوان از سختی ها و تنهایی هایی است که خانواده شهدا کشیده اند.

 

نکویی ابراز داشت: شهدا تا زمانی که زنده بوده اند متعلق به خانواده و زمانی که به شهادت می رسند متعلق به کل کشور هستند و وظیفه ما تکریم از خانواده شهدا است.

 

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج رسانه کشورتصریح کرد: امروزه جنگ، جنگ تفکر و عقاید است و دشمن می خواهد که شهدا فراموش شوند که تجدید میثاق با خانواده شهدا قوت قلبی برای همه ماست.

 

نکویی افزود: یکی از اهداف مادر کشورشناسایی شهدا و زنده کردن یاد و خاطره آنهاست .

 

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه باید شهدای رسانه را چراغ هدایت خود بدانند، گفت: شناسایی شهدای رسانه و تکریم آنها از مهمترین موضوعاتی است که باید در فضای رسانه بیشتر به آن پرداخته شود.

 

 گفتنی است: شهید علی چقا زردی در سال 1315 در روستای گراوند بالا دربند کرمانشاه به دنیا آمد و دوران کودکی را در خانواده ای مذهبی گذراند و دوران تحصیلی را تا کلاس ششم قدیم تحصیل نمود و به علت نبود امکانات از ادامه تحصیل بازماند و بعد از ترک تحصیل به کار کشاورزی پرداخت و سپس به استخدام صداوسیمای کرمانشاه درآمد که در تاریخ 8 آبان ماه 1365 به درجه رفیع شهادت نائل گردید پیکر پاک این شهید والا مقام در گلزار شهدای شهر کرمانشاه باغ فردوس به خاک سپرده شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات