اسحاق جهانگیری با افتتاح بزرگترین مجتمع کشاورزی و دامداری زرین شهرک هیو شهرستان نظرآباد ضمن مطلوب ارزیابی نمودن تولیدات این مجتمع دامپروری گفت: دامداران کل کشور تا به امروز و در شرایط فعلی با مشکلات عدیده ای در جهت فروش مستقیم شیر تولیدی مواجه اند و با وجود پیگیری های صورت گرفته در دولت این مسئله همچنان دامداران عزیزمان را در کشور گریبانگیر کرده است.
کد خبر: ۸۶۰۵۲۰۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از نظرآباد ، شهرستان های نظرآباد و هشتگرد روز سه شنبه پذیرای میهمانانی از  هیئت دولت بودند که طی آن اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور  به همراه هیئت همراه و همچنین استاندار البرز از ایستگاه راه آهن شهرستان هشتگرد،شرکت صنایع غذایی زر ماکارون و بزرگترین مجتمع کشاورزی و دامپروری در شهرستان نظرآباد بازدید کردند.

اسحاق جهانگیری با افتتاح بزرگترین مجتمع کشاورزی و دامداری زرین شهرک هیو شهرستان نظرآباد ضمن مطلوب ارزیابی نمودن تولیدات این مجتمع دامپروری اظهار داشت: دامداران کل کشور تا به امروز و در شرایط فعلی با مشکلات عدیده ای در جهت فروش مستقیم شیر تولیدی مواجه اند و با وجود پیگیری های صورت گرفته در دولت این مسئله همچنان دامداران عزیزمان را در کشور گریبانگیر کرده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: امیدواریم تمامی مشکلات دامداران کشور و واحدهای صنعتی مرتبط حل شده و دغدغه و نگرانی های موجود خرید مستقیم شیر از دامداران رفع شود.

بر اساس این گزارش، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین وثوقی امام جمعه شهرستان نظرآباد و مسئولان بلندپایه شهرستان های نظرآباد و هشتگرد نیز حضور داشتند.

خبرنگاران افتخاری: ابراهیم باباپوری اصل، سید محسن حسینی
ارسال نظرات