در کارگاهی سه روزه ویژه کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود؛
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در کارگاهی سه روزه ویژه کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود آسیب شناسی عزاداری محرم با موضوع "رفع خرافات در عزاداری" بررسی و نقد شد.
کد خبر: ۸۶۰۵۲۱۷
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
شرکت کنندگان در این دوره در بخش اول با فلسفه عزاداری ، در بخش دوم با خرافات موجود در عزاداری ، در بخش سوم با عوامل پدیدآورنده و اشاعه دهنده خرافات ، در بخش چهارم با آسیب شناسی خرافات در عزاداری و در بخش پنجم و ششم به ترتیب با شاخص های عزاداری صحیح و نیز راهکارهایی برای انجام عزاداری صحیح توسط حجت الاسلام دکتر مدیحی از اساتید حوزه و دانشگاه آشنا شدند.

در این کارگاه 45 نفر از اساتید و کارکنان شرکت داشتند و به مدت 16 ساعت با مباحث یاد شده آشنا شدند و در پایان کلاس نیز به پرسشهای آنان در زمینه های دینی و اعتقادی پاسخ داده شد.

در این دوره همچنین مباحثی چون احیاء نهضت امام حسین (ع) ، خرافات در توصیف شخصیت ها و بیان حقایق ، دشمنان دانا ، خواص و عوام جامعه ، قشری گری و غفلت از باطن ، بی توجهی به طواغیت و ... مورد بررسی قرار گرفت.

کارگاه آسیب شناسی عزاداری محرم از سوی دفتر مطالعات و آموزش نیروی انسانی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و در راستای ارتقای کارکنان این دانشگاه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها