رئیس بسیج اصناف خراسان رضوی گفت: تمهیدات ویژه‌ای برای خدمت به زائران پیاده رضوی توسط بسیج اصناف خراسان رضوی در نظر گرفته است.
کد خبر: ۸۶۰۵۲۵۲
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، صادق اسماعیل‌زاده اظهار داشت: از سوی بسیج اصناف استان تمهیدات ویژه‌ای برای زائران پیاده بارگاه منور رضوی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در راستای ارائه خدمات به زائران پیاده کارگروه ویژه‌ای تشکیل شده است، افزود: در این کارگروه، سرانه پذیرایی برای هر زائر به مدت سه روز اقامت در مشهد مقدس 40 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

رئیس بسیج اصناف خراسان رضوی با اشاره به اینکه از سوی بسیج اصناف پوشاک، خوراک، ابزار آلات دوخت از سوی بسیج اصناف برای زائران پیاده تهیه شده است، افزود: همچنین در راستای ارائه خدمات بهتر به زائران پیاده از سوی اتحادیه هتل آپارتمان داران مشهد کارگروهی با عنوان "زائران راهیان شمس" تشکیل شده است.

اسماعیل زاده با بیان اینکه خوشبخانه کسبه خیابان‌های اطراف حرم رضوی تعامل مناسب با زائران پیاده رضوی دارند، تصریح کرد: یکی از اهداف بسیج اصناف در رابطه با خدمت‌رسانی به زائران پیاده که عازم مشهد هستند زیارت آسان، اسکان مناسب، خوراک و جابجایی به راحت‌ترین شکل است.

وی یکی از اقدامات انجام شده از سوی بسیج اصناف با مشارکت اتحادیه عکاسان را اصلاح چهره واحدهای صنفی عکاسی در خیابان‌های اطراف حرم رضوی دانست و گفت: در قالب این طرح عکاسی‌های خیابان‌های اطراف در پس زمینه عکس‌های خود می‌توانند از عکس شهیدان برونسی، همت و یا ابزار آلات جنگی دوران هشت سال جنگ تحمیلی استفاده کنند.

رئیس بسیج اصناف خراسان رضوی گفت: خوشبختانه این طرح مورد استقبال زائران بویژه زائران غیر ایرانی عرب زبان عراقی قرار گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها