خبرهای داغ:
اعضای دبیرخانه جشنواره سلمان فارسی با مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۰۵۲۹۴
|
۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قم، در آستانه برگزاری جشنواره سلمان فارسی در قم، اعضای دبیرخانه این جشنواره با حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم دیدار کردند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم در این دیدار با اشاره به حوزه علوم انسانی اسلامی که از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری است؛ انتخاب این حوزه را برای برپایی جشنواره‌ای علمی در سطح نیروهای مسلح بسیار شایسته و قابل تقدیر دانست.

وی با تاکید بر نقش صدا و سیما در پرداختن به فرامین مقام معظم رهبری تصریح کرد صدا و سیماهم متناسب با توانش آماده پوشش رسانه‌ای این جشنواره و کنگره بزرگ می باشد.

گفتنی است نخستین جشنواره سلمان فارسی در حوزه علوم انسانی اسلامی در سطح نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به همت پژوهشگاه علوم انسانی حضرت امام صادق علیه السلام وابسته به نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با مشارکت سازمان صدا و سیما و جمعی از نهادهای علمی و فرهنگی کشور همزمان با هفته پژوهش در روز 26 آذر ماه در سالن همایش‌های بین المللی رسول اعظم صلی الله علیه و آله قم و با سخنرانی مرجع عالیقدر عالم تشیع حضرت آیت الله مکارم شیرازی برگزار می‌گردد.



ارسال نظرات