مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز در مراسم عزاداری نیروهای مسلح؛
حجت الاسلام موحد گفت: راه پایان نیافته است و مسیر به اتمام نرسیده و با وجود یک تفکر توحیدی و یک تفکر شیطانی، دشمن با تفکر شیطانی توطئه چینی می کند که باید در مقابل این توطئه ها و خیانات دشمن با بصیرت افزایی ایستادگی و مقابله کرد.
کد خبر: ۸۶۰۵۳۳۸
|
۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
واقعه کربلا استثنایی ترین ظلم در اسلام بود/ دشمن با تفکر ابلیسی توطئه چینی می کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسملین محمد جواد موحد در مراسم عزاداری نیروهای مسلح که صبح امروز همزمان با 28 صفر در کرج برگزار شد ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت و سوگواری این ایام، حضور نیروهای مسلح در کشور را مهم دانست و اظهار داشت: بیش از 37 سال است که حضور نیروهای مسلح در کنار مردم و بسیج تجربه می شود.

وی ضمن اشاره به فرمایش پیامبر اکرم(ص) مبنی بر اینکه هیچ یک از پیامبران به اندازه من آزار و اذیت نشده است افزود: روزی شخصی از پیامبر پرسید که چرا این قدر پیر شده ای که پیامبر(ص) در پاسخ به آن شخص دلایلی را عنوان کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ادامه داد: نگرانی پیامبر از اتفاقاتی که قرار است در آینده رخ دهد  و همچنین آگاهی از واقعه کربلا و نحوه شهادت امام حسین (ع) که بزرگترین و استثنایی ترین ظلم در اسلام بود از جمله دلایل پیرشدن پیامبر (ص) می باشد.

وی گفت: امروز بعد از گذشت 1437 سال از واقعه اسلام جنایت ها از جنس بشر مخصوصا دشمن غاصب بین المللی همچنان ادامه دارد و دولت های اسلامی را در قالب تشکیل گروه های تکفیری به جان یکدیگر انداخته اند و آن ها را در برابر اسلام قرار داده اند.

حجت الاسلام موحد در پایان خاطر نشان کرد: راه پایان نیافته است و مسیر به اتمام نرسیده و با وجود یک تفکر توحیدی و یک تفکر شیطانی، دشمن با تفکر شیطانی توطئه چینی می کند که باید در مقابل این توطئه ها و خیانات دشمن با بصیرت افزایی ایستادگی و مقابله کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها