حجت الاسلام علیرضا خدادای در جمع عزداران شهرستان کوهرنگ به مناسبت 28صفر، گفت: پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم از کودکی الگو اسوه مردم بود.
کد خبر: ۸۶۰۵۳۴۴
|
۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت رحلت جانسوز حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم ) و شهادت حضرت امام حسن مجتب علیه السلام، مراسم سینه زنی و نوحه خوانی با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم از سه راه فرمانداری تا مسجد جامع شهر چلگرد را با نظم خاصی به سینه زنی و نوحه خوانی پرداختند و سالگرد رحلت جانگداز ختمی مرتبت حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم ) و سبط اکبرش دومین پیشوای شیعیان جهان را گرامی داشتند .

عزاداران پس از مراسم نوحه خوانی و سینه زنی با تجمع در مسجد جامع شهر چلگرد گرد هم آمده و با مداحی ذاکران اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام، زیارتنامه پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) را قرائت کردند.

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا خدادادی از دیگر برنامه های این روز بود.

حجت الاسلام والمسلمین خدادادی در جمع عزاداران نبوی و علوی در کوهرنگ، گفت: پیامبر گرامی اسلام از همان زمان کودکی خویش صاحب کرامت و معجزه و برای تمامی کسانی که صاحب منصب و مقام بودند الگو و اسوه بود.

حجت الاسلام خدادادی، پیامبر را انسانی ساده زیست معرفی کردند که تمام کارهای روزمره خود را خودش انجام می داد. به کسی دستور نمی داد و بسیار انسان متواضع و فروتنی بود همیشه در سلام کردن از دیگران حتی در مقابل کودکان و افراد سالخورده پیشی می گرفت.

حجت الاسلام خدادادی اظهار داشت: حقیقتا پیامبر گرامی اسلام به مبداء لایزال الهی که همان توحید است اعتقاد داشت و ما باید امروزه در زندگی روزمره خود رفتار و اخلاق خود را پیامبر گونه کنیم تا به سعادت در دنیا و آخرت برسیم.

ارسال نظرات