فرمانده سپاه ناحیه صومعه سراگفت: 500 دانش آموز شهرستان صومعه سرا در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۰۵۳۸۵
|
۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴

سرهنگ کیا عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا با بیان اینکه 506نفر از دانش آموزان پسر این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند، اظهار کرد: اعزام این تعداد از دانش آموزان امروز با استفاده از 10دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس صورت گرفته است.
وی افزود: 40نفر راننده، 10نفر راوی، 1نفر روحانی، 10نفر مسئول اتوبوس، 10نفر همراه و25نفر فرهنگی، یک دستگاه خودرو سنگین و یک آمبولانس همراه با دانش آموزان  به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان نور عامل مهمی در جهت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، گفت: دانش آموزان پسر شرکت کننده در این کاروان در مدت حضور خود در این کاروان از مناطق مختلف عملیاتی چون شلمچه ،اروند رود، هویزه ،فاو و ...بازدید خواهند کرد.
سرهنگ عاشوری تصریح کرد: برگزاری برنامه های مختلف در قالب کاروان های راهیان نور زمینه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تحقق آرمان ها و ارزش های والای شهدا و رزمندگان را در نسل امروز نهادینه می کند.

ارسال نظرات