ملکی گفت: امسال سالی توأم با موفقیت و افتخارآفرینی برای ورزش و ورزشکاران استان مرکزی بوده که امیدواریم در آینده نیز شاهد تداوم این افتخارآفرینی‌ها باشیم.
کد خبر: ۸۶۰۵۳۸۷
|
۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج ، سعید ملکی در مراسم استقبال از کاراته‌کاران مدال‌آور استان مرکزی در مسابقات آسیا و اقیانوسیه اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد موفقیت ورزشکاران استان در میادین ملی و بین‌المللی بودیم و به جرأت می‌توان گفت امسال بهار ورزش استان بود.
 
وی تصریح کرد: افتخارآفرینی و مدال‌آوری ورزشکار قهرمان و حرفه‌ای استان در مسابقات داخل و خارج از کشور بهترین شرایط را به لحاظ قهرمانی برای ورزش استان رقم زده است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به حضور تیم‌های مختلف ورزشی استان در مسابقات لیگ برتر، دسته یک، دو و سه کشور بیان داشت: خوشبختانه هم‌اکنون رشته‌هایی چون بسکتبال، هندبال، سپک‌تاکرا، فوتبال و والیبال، کاراته و دیگر رشته‌های ورزشی به حمایت باشگاه شهرداری اراک، آلومینیوم‌سازی، شهرداری ساوه و هپکو اراک در لیگ‌های مختلف حضوری پر رنگ داشته و عناوین ارزشمندی را کسب کرده‌اند.
 
ملکی با اشاره به اعزام 6 نفر از بانوان کاراته‌کای استان در مسابقات آسیا و اقیانوسیه به همراه تیم ملی کاراته گفت: ششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه از 5 تا 11 آذر ماه در اندونزی برگزار شد که پرنیان قبادی در بخش کومیته مدال طلا را به گردن آویخت، محدثه گودرزی در بخش کاتا و فاطمه براتی در بخش کومیته مدال نقره و زینب رنجبر در بخش کومیته مدال برنز این مسابقات را کسب کرده و موجب افتخارآفرینی ورزش استان شدند.
 
وی کسب موفقیت در میادین ورزشی را حاصل دلسوزی و تلاش هیئت‌ها، باشگاه‌های ورزشی، مدیریت شهری، مسئولان دستگاه‌ها، مربیان و ورزشکاران دانست و بر تداوم این تلاش‌ها و دلسوزی‌ها تاکید کرد.
 
در این آیین بانوان کاراته‌کای مدال‌آور در مسابقات آسیایی و اقیانوسیه در میان استقبال جمعی از مسئولان استانی و اعضاء کلانشهر اراک و روسای هیاتهای ورزشی و خانواده‌های ورزشکاران وارد اراک شدند


خبرنگار ورزشی : ا. آقارضی
ارسال نظرات