خبرهای داغ:
امام جمعه دزفول گفت: شهدای مدافع حرم پیروزی رزمندگان جبهه‌های مقاومت را در عرصه نبرد علیه گروهای تکفیری و تروریستی فعال در سرزمین‌های اسلامی را تضمین می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۰۵۴۴۱
|
۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی  اظهار داشت: با همکاری مسئولان و بخش‌های مختلف شهری ویژه برنامه‌های پاسداشت شهید مدافع حرم، سید مجتبی ابوالقاسمی در دزفول برگزار خواهد شد.

وی افزود: شهید سید مجتبی ابوالقاسمی دومین شهید مدافع حرم از شهرستان دزفول بوده که تقدیم اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام شده است و مردم ولایت مدار دزفول با حضور پرشور در مراسم‌های یاد بود و تشییع پیکر پاک و مطهر این شهید والا مقام وداعی با شکوه به نمایش خواهند گذاشت.

 امام جمعه دزفول ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام و مردم مقاوم و متدین دزفول بیان کرد: این شهید والامقام از خانواده‌ای متدین، اصیل و ریشه دار و دارای یک روحیه فرهنگی بود که در کارهای فرهنگی و دانشگاهی فعالیت می‌کرد.

وی  گفت: شهید سید مجتبی ابوالقاسمی به دلیل احساس وظیفه و تکلیف، بر سر عهد و پیمان با خدای خود ایستاد و با حضور در صحنه دفاع از حرم اهل بیت(ع) و تقدیم جان خود در راه حق جزو مردان آسمانی این دیار و خطه شد.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی افزود: به برکت خون شهدا و این شهید بزرگوار، دشمنان اسلام به زودی خوار، ذلیل، نیست و نابود خواهند شد و با پیروزی‌های گسترده‌ای در جبهه مقاومت، شکست روز افزون دشمنان اسلام را شاهد خواهیم بود.

وی عنوان کرد: شهدای مدافع حرم پیروزی رزمندگان جبهه‌های مقاومت را در عرصه نبرد علیه گروهای تکفیری و تروریستی فعال در سرزمین‌های اسلامی تضمین می‌کنند. وظیفه اقشار مختلف اجتماعی و فرهنگی جامعه است که راه و روش شهدای مدافع حرم را پاس دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها