نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: امروز مثلث شوم استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و جماعت منحرف وهابیت اسلام را قیچی می کنند و تیشه به ریشه آن می زنند.
کد خبر: ۸۶۰۵۴۹۱
|
۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر این شهر تقوا را سرآغاز دوری از هر گناه خواند و اظهار داشت: امام حسن مجتبی (ع) در حدیثی فرمودند که هلاکت انسان ها در سه گناه کبر، حرص و حسد است لذا باید از این سه گناه دوری کرد.

وی رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) را تسلیت گفت و افزود: این مصیبت ها بسیار سنگین بوده اما با این وجود می توان آن ها را تحمل کرد.

آمریکا، رژیم صهیونیستی و وهابیت ریشه تروریست هستند

خطیب جمعه خرم آباد با بیان اینکه امروز بزرگترین مصیبت وارده بر پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) ظلمی است که بر آن ها وارد می شود اضافه کرد: مصیبت پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) را می توان تحمل کرد اما ظلمی که در حق آن ها می شود را نمی توان تاب آورد.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) بر اساس حدیث ثقلین قرآن و عترت را مایه نجات بشریت قرار داد عنوان کرد: پیامبر اکرم (ص) قرآن و عترت را محور وحدت امت اسلامی قرار داد اما امروز مشاهده می کنیم قرآن و اسلام عزیزی که پیامبر ۲۳ سال برای آن زحمت کشید به چه روزی افتاده اند.

وی تصریح کرد: امروز مثلث شوم استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و جماعت منحرف وهابیت اسلام را قیچی می کنند و تیشه به ریشه آن می زنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد رژیم صهیونیستی را ام الفساد خواند و گفت: امروز وضعیت مسلمانان در دنیا مناسب نبوده به طوری که کسی که کاندیدای ریاست جمهوری آمریکاست رسما اعلام می کند تمام مسلمانان تروریست هستند و این مصیبت بزرگی برای مسلمانان است.

آیت الله میرعمادی ریشه تروریست را آمریکا، رژیم صهیونیستی و وهابیت دانست و افزود: عملکرد ناشایست آل سعود زمینه پیدایش تروریست ها و وهابیت را فراهم کرده است و اینها از تروریست حمایت و پشتیبانی می کنند.

وی اضافه کرد: وهابیت زمینه پیدایش گروه های تکفیری داعش و القاعده و گروه های سلفی را بوجود آورده است.

رهبری در نامه به جوانان غربی تروریست را درد مشترک جهان اسلام با غرب دانست

خطیب جمعه خرم آباد با بیان اینکه بزرگترین مصیبت امروز مصیبتی است که آل سعود، رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی بر سر اسلام آورده اند عنوان کرد: بزرگترین ظلم بر پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت ایشان از سوی جماعت منحرف وهابیت است لذا امروز باید بر این مصیبت گریه کرد.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه امروز دل پیامبر اکرم (ص) جریحه دار بوده و قلب ایشان به درد آمده است اظهار داشت: اسلامی که پیامبر (ص) سال ها برای آن زحمت کشید امروز کارش به جایی رسیده که آن را خشن و با قساوت در دنیا معرفی می کنند لذا امت اسلامی باید بر این مصیبت گریه کند.

وی نامه دوم رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به جوانان غرب را رنج نامه ایشان خواند و افزود: ۱۰ ماه پیش رهبر انقلاب نامه اول خود به جوانان غربی را نوشت که در آن نامه از جوانان خواست اسلام را بی واسطه بشناسند و در نامه دوم تروریست را درد مشترک جهان اسلام با غرب دانسته است.

نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی در راستای روشنگری بوده است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان غرب مورد استقبال آزادیخواهان، حقیقت طلبان، دانشمندان و جوانان غربی قرار گرفته است بیان داشت: نامه دوم رهبری این پیام را به دنیا به ویژه غرب نشان داد که آنچه امروز در فرانسه به عنوان حادثه تروریستی اتفاق افتاده ۷۰ سال در فلسطین و ۳۷ سال در ایران اسلامی اتفاق افتاده است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی در راستای روشنگری بوده است تصریح کرد: ایشان می خواست به دنیا برساند گرچه عده ای در ظاهر ادعا می کنند حادثه تروریستی فرانسه توسط مسلمانان اتفاق افتاده اما اینگونه نبوده زیرا اسلام از اینگونه اقدامات مبرا بوده و این افراد هیچ ارتباطی با اسلام ندارند.

وی اسلام ستیزی اتفاق افتاده در غرب را کار آمریکا دانست و افزود: آمریکا به اسلام ستیزی در غرب دامن زده و آل سعود و وهابیت نیز زمینه آن را فراهم میکنند لذا مقام معظم رهبری می خواهد به مردم دنیا بگوید به مسلمانان حمله نکنید زیرا تروریست ها از مسلمانان نیستند.

گزارس سیاه و سفید مدیرکل آژانس بین المللی انرژی هسته ای درباره ایران

خطیب جمعه خرم آباد تصریح کرد: آمریکایی ها وقتی دیدند ایران در حال پیشرفت بوده و فعالیت هسته ای انجام می دهد پرونده ای برای آن درست کردند و نام آن را «پی ام دی» گذاشتند که به معنای فعالیت احتمالی نظامی هسته ای ایران است.

آیت الله میرعمادی ادامه داد: اکنون گفته می شود از فلان تاریخ ما احتمال نظامی در فعالیت های هسته ای ایران نمی بینیم که باید به آن ها گفت مگر قبلا چنین فعالیتی دیده بودید؟ جرم ملت ایران چه بود که چنین پرونده ای علیه ایران درست کردید؟ اگر ایران کار نظامی کرده بود سند و مدرک این قضیه کجاست؟

وی افزود: مدیرکل آژانس بین المللی انرژی هسته ای گزارشی تعجب برانگیز در باره فعالیت های هسته ای ایران تهیه کرده و تحلیلگران می گویند این گزارش هم سفید است و هم سیاه یعنی هم نقطه مثبت و هم نقطه منفی داشته است.

مقام معظم رهبری شرط اجرایی کردن برجام را بستن پرونده پی ام دی ایران اعلام کرد

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه رهبر انقلاب شرط اجرایی کردن برجام را بستن پرونده «پی ام دی» ایران اعلام کرد اظهار داشت: این یک واقعیت بوده که ایران فعالیت هسته ای نظامی انجام نداده و با توجه به اینکه سند و مدرکی در این زمینه وجود ندارد باید پرونده پی ام دی بسته شود و تحریم های ظالمانه علیه ایران برداشته شود.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه ما به بخش سفید گزارش مدیرکل آزانس بین المللی خیلی دلبسته نیستیم عنوان کرد: تحلیل گران سیاسی این مطلب را بیان کرده اند که گزارش مدیرکل آژانس بین المللی انرژی هسته ای نشان می دهد این سازمان و شخص مدیرکل آن گروهی در اختیار آمریکا بوده و هر چه آمریکا بگوید قبول کرده و چشم می گویند.

وی با بیان اینکه گزارش مدیرکل آژانس علیه ایران نشان داد سازمان آژانس بین المللی انرژی هسته ای و مدیرکل آن مهره حلقه به گوش آمریکا هستند اضافه کرد: مسئولان کشور اعلام کردند باید اجرای برجام منوط به بسته شدن پرونده هسته ای ایران در سازمان بین المللی انرژی هسته ای باشد تا برای همیشه نشان داده شود ایران صادقانه عمل کرده است.

تقدیر از ستاد اربعین بخاطر پشتیبانی همه جانبه از پیاده روی اربعین

خطیب جمعه خرم آباد به مناسبت سالروز شهادت شهید دستغیب سومین شهید محراب اشاره کرد و گفت: شهید دستغیب اسوه تقوا، زهد و اخلاص بود و خون شهدای محراب بر معنویت و شکوه نماز جمعه افزوده است.

آیت الله میرعمادی یکشنبه اول ربیع الاول را روز هجرت پیامبر اکرم (ص) از مکه به مدینه دانست و افزود: در این روز امام علی (ع) در بستر پیامبر (ص) خوابید و جان خود را در راه اسلام فدا کرد.

وی به مناسبت ۲۵ آذر روز پژوهش و تجلیل از شهید تندگویان اشاره کرد و بیان داشت: در این روز هر ساله همایش سیره علوی برگزار می شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به روز حمل و نقل و رانندگان در ۲۶ آذر اشاره کرد و گفت: از افرادی که در انتقال زائرین اربعین حسینی از مرز به داخل کشور زحمت کشیده اند تشکر می شود همچنین از ستاد اربعین که پشتیبانی همه جانبه ای از این حرکت عظیم پیاده روی اربعین را داشته اند تقدیر می شود.

ارسال نظرات