خبرگزاری بسیج: امام جمعه هشترود در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان با بیان اینکه ایران محور مقاومت در منطقه است، گفت: پس از انقلاب اسلامی ایران به عنوان محور مقاومت و اعراب و صهیونیست به عنوان ضدمقاومت مطرح شد.
کد خبر: ۸۶۰۵۴۹۲
|
۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام علی رحیمی افزود: اقدامات اخیر دولت ترکیه در منطقه برای مطرح ساختن خود در دنیاست در حالی که بیشتر به جای مطرح شدن دست به دشمن سازی در منطقه زد.

وی ادامه داد: ترکیه با این اقدامات خودسرانه موجب خسارات سنگین و شکست مفتضحانه‌ای خواهند شد که ترکیه را در مسیر خطرناکی قرار می‌دهد.

حجت الاسلام رحیمی اظهار کرد: تحلیلگران حضور نیروهای ترکیه در عراق را به خاطر ایجاد حاشیه امن برای ترانزیت نفت داعش و اتحاد با اقلیم کرد عراق برای مبارزه علیه دولت عراق عنوان می کنند.

حجت الاسلام رحیمی خاطرنشان کرد: از سردمداران دولت ترکیه می‌خواهیم عقلانیت به خرج داده و مسیر درستی انتخاب کنند چراکه دنیا امروز فهمیده است که مافیای قاچاق نفت داعش، اردوغان و خانواده وی است.

وی در ادامه از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی خواستار قانون مداری شد و گفت: نامزدهای انتخاباتی از تبلیغ زود هنگام خودداری کرده و خود را مطیع قانون اساسی بدانند.

ارسال نظرات