خبرهای داغ:
امام جمعه اندیمشک افزود:

دانشجویان با بصیرت و روشنگری وارد صحنه شوند.

امام جمعه اندیمشک گفت: دانشجویان باید با بصیرت و روشنگری وارد صحنه مسائل اجتماعی و فرهنگی شوند.
کد خبر: ۸۶۰۵۵۰۳
|
۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت‌الاسلام نعمت‌ا‌لله خدامی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) اظهار کرد: دانشجو باید جلوتر از سایر اقشار مطالبات رهبر معظم انقلاب را پیگیری کرده و بابصیرت و روشنگری وارد صحنه شود.
وی افزود: ولایتمداری، استکبار ستیزی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مقاومت در برابر ناتوی فرهنگی دشمنان و توجه به سلامت و شور انتخابات آتی از جمله ویژگی‌های قشر دانشجو است.
امام جمعه اندیمشک  اضافه کرد: دشمن در حال حاضر به دنبال نفوذ همه جانبه در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به درون کشور است و همه باید مواظب این جریانات باشیم.
خدامی خاطر نشان کرد: جریان نفوذ یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است و همه مسئولان باید در این زمینه هوشیار باشند. 

این مسئول با اشاره به سیره و روش زندگی پیامبر گرامی اسلام، تصریح کرد: توجه به روش و سیره زندگی پیامبر (ص) موجب ایجاد وحدت و همدلی بیشتر و در نهایت صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد شد.
این مسئول در بخش دیگری از خطبه‌ها با تشکر از میزبانی شایسته مردم اندیمشک از زائران اربعین حسینی، افزود: اربعین حسینی شاهد حضور مردم در استقبال و پذیرایی خوب زائران بودیم و مردم اندیمشک منازل و اماکن خود را در اختیار زائران کربلای حسینی قرار دادند.
وی در پایان بیان کرد: بهتر است که رسانه های محلی به جای پرداختن به مسایل حاشیه‌ای اعتقادات مردم را در رسانه‌ها تشریح کرده و در این زمینه اطلاع رسانی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها