خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: امام جمعه عجب شیر در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با تسلیت شهادت امام رضا(ع)، پیام زندگی پر ماجرای ایشان را عبودیت و مبارزه دایمی و خستگی ناپذیر با ظالمان در شرایط مختلف عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۰۵۵۱۱
|
۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزار بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام شربیانی گفت: خصوصیات اخلاقی، زهد و تقوای حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به گونه ای بود که حتی دشمنان خویش را نیز شیفته و مجذوب خود می کرد.

وی افزود: ایشان با مردم در نهایت ادب، تواضع و مهربانی رفتار می کرد و هیچ گاه خود را از مردم جدا نمی کرد.

امام جمعه عجب شیر در بخش دیگر سخنان خود تجاوز کشور ترکیه به خاک عراق را محکوم و اظهار کرد: اگر تجاوز به حریم هوایی ترکیه با سرنگونی هواپیمای روسیه پاسخ داده می شود پس چرا وجود نیروهای زمینی این کشور در عراق تجاوز به شمار نمی رود.
وی با تاکید بر اینکه رییس جمهوری ترکیه باید هر چه زودتر نیروهای زمینی خود را از خاک کشور عراق خارج کند، گفت: هدف اردوغان در تجاوز به عراق، غارت نفت این کشور است که این کار را در سوریه با همکاری تروریست های داعش انجام می دهد.
حجت الاسلام با بیان اینکه اردغان باید از آمریکا عبرت بگیرد خاطرنشان کرد: همچنان که ارتش امریکا نتوانست در عراق دوام بیاورد، ارتش ترکیه نیز شکست خواهد خورد.
وی با اشاره به اینکه طبق فرمایش رهبر فرزانه انقلاب ما باید فقط به اقتصاد مقاومتی تکیه کنیم نه به افراد فرصت طلب استکبار جهانی، افزود: حیله دشمنانی همچون آمریکا و دست پرورده آن ها عربستان در کاهش قیمت نفت، نشان داد که باید تابع امر رهبر انقلاب باشیم.



ارسال نظرات