امام جمعه آذرشهر:

انبیا و اولیا برای سعادت انسان بوده و عزاداری برای آن ها عبادت است

خبرگزاری بسیج: امام جمعه آذرشهر در خطبه های نمازجمعه این شهرستان وجود انبیا و اولیای الهی را برای سعادت دین و دنیای انسان دانست و با اشاره به حوادث عظیم تاریخ بشریت در ماه های محرم و صفر گفت: عزاداری در مصائب و شهادت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) عبادت است .
کد خبر: ۸۶۰۵۵۱۲
|
۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمودپور افزود: دوستداران و محبان ائمه معصومین(ع) از کشورهای مختلف جهان به ویژه ایران اسلامی امسال نیز در اربعین نشان دادند که محبت و عشق و علاقه آن ها به اباعبداله در جسم و روحشان موج می زند.
وی با تسلیت رحلت نبی مکرم اسلام و شهادت کریم امام حسن مجتبی و امام رضا(ع)، همه ابعاد زندگانی آن بزرگوارانرا درس خداشناسی و بندگی عنوان کرد.
حجت الاسلام نور پور با گرامیداشت هفته وقف، اظهار کرد: وقف بخشی از اموال برای امور دینی و فرهنگی و ترویج احکام الهی و مکتب نبوی و علوی بسیار ارزشمند بوده و واقف پس از مرگ نیز از حسنات آن بهره مند می شود.
وی با تاکید بر حفظ و امانتداری از موقوفات خاطرنشان کرد: خرید و فروش و نقل و انتقال موقوفات جایز نبوده و کسانی که از اموال وقفی به صورت استجاری استفاده می کنند باید به دقت از آن امانتداری کرده و بر مبنای نظر واقف عمل کنند.
امام جمعه آذرشهر با تسلیت سالروز شهادت شهید محراب آیت الله دستغیب، افزود : همه آثار علمی و فرهنگی آن عالم ربانی سرشار از مسائل اخلاقی و اعتقادی و قابل استفاده همه قشرها به خصوص جوانان و نوجوانان است.



ارسال نظرات
آخرین اخبار