خبرهای داغ:
امام جمعه اندیمشک گفت: شهدا تجلی نور ایمان و هدایت جامعه و شکست دشمنان انقلاب اسلامی در نفوذ فرهنگی و اعتقادی به کشور هستند.
کد خبر: ۸۶۰۵۵۳۵
|
۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان، آیین وداع با دو شهید گمنام والا مقام هشت سال دفاع مقدس با حضور پرشور مردم شهر یک هزار شهید اندیمشک برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت اله خدامی در این مراسم، اظهار داشت: شهدا تجلی نور ایمان و هدایت جامعه و شکست دشمنان انقلاب اسلامی در نفوذ فرهنگی و اعتقادی به کشور هستند.

امام جمعه اندیمشک عنوان کرد: مردم بخش‌های مختلف این شهرستان با حضوری پرشور در آیین خاکسپاری شهدای گمنام شهر حسینه وداعی با شکوه با شهدای عالی قدر هشت سال دفاع مقدس خواهند و با خط و مشی امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعتی جاودان خواهند داشت.

وی گفت: این وداع با شکوه که بیش از این در آیین بدرقه کاروان شهدا و خاک سپاری دو شهید گمنام در شهر آزادی، طنین ولایت مداری مردم اندیمشک را در سرتاسر کشور به تصویر کشید بیان گر پیوند عمیق مردم این شهرستان با راه و منش شهدا و ارزش‌های اسلامی و انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، در این مراسم مردم اندیمشک با حضور در مصلای نماز جمعه شهرستان ضمن اجرای مراسم‌های عزاداری سنتی و محلی، سینه زنی و مداحی و نوحه خوانی و تلاوت ادعیه مذهبی و قرائت قرآن و اهدای گل، یاد و خاطر دو شهید گمنام را گرامی داشتند.

آیین خاکسپاری این دو شهید گمنام در سنگربان مقاومت کرخه و دز، روز شنبه 21 آذر با حضور پر شور مردم شهید پرور و همیشه در صحنه اندیمشک در شهر حسینیه از توابع این شهرستان برگزار می‌شود.

هم چنین استقبال و شبی با شهدای گمنام توسط مردم قدر‌شناس اندیمشک روز جمعه 20 آذر هنگام نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر بیروبه برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها