حجت الاسلام قیاسی:

دولت جمهوری آذربایجان با دین خدا مبارزه نکند

دولت جمهوری آذربایجان با دین خدا مبارزه نکنند و مسئولین به بحران به وجود آمده خاتمه داده و آرامش و امنیت را به این منطقه برگردانند.
کد خبر: ۸۶۰۵۵۴۱
|
۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، حجت الاسلام قیاسی، امام جمعه بیله سوار در خطبه های نماز جمعه امروز به حوادث ناگوار نارداران جمهوری آذربایجان اشاره کرد و گفت: همزمان با اربعین حسینی در منطقه نارداران که قصبه ای نزدیکی باکو و صاحب مردم مومن و متدین هستند و البته روحیه حماسی و حسینی دارند پلیس این کشور با هجوم به مسجد عده ای از مردم که برای امام حسین عزاداری می کردند دستگیر کرده و متاسفانه چند نفر نیز در این حادثه به شهادت رسیدند.

وی افزود: متاسفانه در روز عزاداری امام حسین پلیس اذربایجان با حمله بین نماز گزاران عده ای از مردم را که برای امام حسین عزاداری می کردند دستگیر و مورد ضرب و شتم قرار دادند.

پلیس این کشور در توجیه این اقدام وقیحانه اتهام هایی با عنوان اینکه اینها به دنبال براندازی حکومت هستند و می خواهند اقدامات تروریسیتی انجام بدهند مطرح کرده اند.

وی با اشاره به اینکه نارداران تبدیل به یک منطقه نظامی شده است گفت: پلیس و ارتش این کشور علاوه بر شهید کردن تعدادی از نمازگزاران، به پرچم امام حسین علیه السلام نیز هتک حرمت کرد.

وی افزود: علاوه بر این اقدام زشت، افرادی هم که امسال با پای پیاده به زیارت اربعین رفته بودند به خانه تمامی انها هجوم برده و قصد پرونده سازی برای انها را دارند.

حجت الاسلام قیاسی خطاب به مسئولان دولت آذربایجان هشدار داد: با دین خدا مبارزه نکنند و از افراد با نفوذ و مسئول خواست به بحران به وجود امده خاتمه داده و ارامش و امنیت را به این منطقه برگردانند.

امام جمعه بیله سوار در بخش دیگیری از سخنان خود به تجمع 27 میلیونی روز اربعین امسال در کربلا اشاره کرد و گفت: گرچه رسانه های غربی از انتشار اخبار این تجمع میلیونی چشم پوشی کردند اما باید از این تجمع که بیشتر از مردم وهابی و صهیونیست های دنیا بودند بر علیه دشمنان حقیقت، دین و اخلاق استفاده شود.

وی با اشاره به حدثت گرانقدر ثقلین گفت: قران و عترت دو امانت ارزشمند پیامبر گرامی اسلام است که هیچ گاه از هم جدا نمی شوند.

حجت الاسلام قیاسی به ارسال نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی اشاره کرد و در تشریح کامل محتوای نامه گفت: این نامه کاملا راه گشا و بصیرت افزا بود.

وی دلیل نوشتن نامه دوم مقام معظم رهبری را به جوانان اروپا، را حوادث ناگوار بوجود امده در فراسنه عنوان کرد

امام جمعه بیله سوار در انتهای خطبه ها با تسلیت شهادت امام رضا علیه السلام گفت: مودت به نزدیگان تنهاترین خواسته پیامبر اسلام بود که از مردم می خواست.

ارسال نظرات