خبرهای داغ:
همزمان با شهادت امام رضا (ع) مردم دزفول با دومین شهید مدافع حرم خود، شهید سید مجتبی ابوالقاسمی وداع کردند.
کد خبر: ۸۶۰۵۵۶۵
|
۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، هم زمان با شهادت امام هشتم شیعیان حضرت امام رضا (ع) مردم دزفول با دومین شهید مدافع حرم خود، شهید سید مجتبی ابوالقاسمی وداع کردند و یاد این شهید مدافع حرم را گرامی داشتند.

این شهید والامقام که با استقبال بی‌نظیر مردم و خانواده‌های معظم شهدا صبح روز پنجشنبه از فرودگاه اهواز به زادگاهش دزفول منتقل شد.

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی، امام جمعه دزفول در حاشیه این مراسم اظهار داشت: اهدا دومین شهید مدافع حرم دزفول به جبهه‌های مقاومت اسلام بیانگر تجلی و شور همیشگی مردم و پایتخت مقاومت ایران اسلامی با راه و خط امام راحل گ مقام عظمای ولایت است.

وی گفت: بسیجی شهید سید مجتبی ابوالقاسمی با خصوصیات ممتاز و منحصر به فرد نامی ماندگار از خود در تاریخ این شهر شهیدپرور به همراه شهید امیرعلی هیودی به یادگار گذاشت.

امام جمعه دزفول عنوان کرد: شهدای مدافع، مدافع ارزش‌های معنوی و اعتقادی انقلاب اسلامی با الگوی ممتاز فرهنگی اهل بیت (ع) هستند که بیش از گذشته باید با راه و روش و منطق آنان توجه کرد.

هم چنین مراسم وداع با این شهید والامقام شامگاه جمعه در مسجد امام حسن عسکری (ع) دزفول برگزار شد و با حضور گسترده بسیجیان دزفول و طنین مارش نظامی و گلباران پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام، یاد و خاطر دومین شهید مدافع حرم این شهرستان گرامی داشته شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها