امنیت و آسایشی که در ایران اسلامی موجود است به برکت ولایت و ولایتمداری امت اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۶۰۵۵۹۴
|
۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، حجت الاسلام بیگی، خطیب جمعه کوثر در خطبه های نماز جمعه کوثر به امنیت موجود در کشور اسلامی ایران اشاره کرد و حیات در جامعه این چنینی را افتخار دانست و گفت: امنیت و آسایشی که در ایران اسلامی موجود است به برکت ولایت و ولایتمداری امت اسلامی ایران است؛ با وجود اینکه کشور های اروپایی نیروهای مجرب امنیتی و نظامی دارند اما همه روزه در اختلاف و دودستگی و همچنین اختشاش به سر می برند چرا که ولایت فقیهی در آن کشور ها وجود ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت روز پژوهش، فعالیت روز افزون پژوهشگران در شهرستان کوثر بخصوص در دانشگاه پیام نور گیوی را از جمله الزامات حضور فعال در عرصه علم و دانش برشمر و افزود: دانشگاه ها در تصمیم گیری سرنوشت ساز هر منطقه ای نقش مهم و اساسی را ایفا می کند و لازم است مسئولین آن منطقه ضمن حمایت و تلاش در حوزه علم و پژوهش حمایت های لازم را از اقشار مختلف جامعه بخصوص دانشجویان انجام دهند.

خطیب جمعه کوثر در ادامه خاطر نشان کرد: شهر گیوی افکار و نام علما، مراجع و بزرگانی همچون دکتر حسن احمدی گیوی را یدک می کشد و بایستی با این نام و آوازه دیرینه پژوهش گران و دانشجویان و دانش آموزان در کنار حمایت های مسئولین رتبه های برتر کنکور و دیگر عرصه های علمی در سطح استان و حتی کشور را به خود اختصاص دهند.

وی به شایعه طرح تجمیع دانشگاه پیام نور گیوی اشاره کرد و افزود: هر تفکری که این ذهنیت را پرورانده است خود در خسران بوده و خواهان به فروکش بردن افکار عالم و نخبه شهر گیوی است که در مقابل بایستی فرهیختگان، نخبگان و دیگر دانشجویان در کنار حمایت های مسئولین دست به دست هم داده و برای رفع این گیرودار ها تلاش کنند.

امام جمعه کوثر اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون رفت از رکود و تحریم عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در سال جاری و سال آینده بودجه و اعتباراتی در این خصوص از سوی دولت برای احیای این امر موکد انجام یافته است.

حجت الاسلام بیگی در دیگر بخش های سخنان خود به حادثه ناگوار روستای نارداران در آذربایجان اشاره کرد و گفت: اهالی شریف و متدین و حسینی شهرستان کوثر ضمن محکومیت اقدام سخیفانه و توهین آمیز پلیس امنیتی و نماینده آذربایجان، از تمام سازمان های بین المللی و حقوق بشر و همچنین دولت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستار است تا با تهاجم مداوم و مکرر صورت گرفته در ذیل حاکمیت جمهوری آذربایجان به ساحت مقدس اسلام و ائمه و اعتقادات دینی مسلمانان و شیعیان برخورد جدی صورت گیرد.

رئیس شواری فرهنگ عمومی شهرستان کوثر همچنین در دیگر بخش های سخنان خود ضمن تسلیت سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضور حد اکثری مردم و برگزاری برنامه و مراسمات سوگواری در شهرستان کوثر را خواستار شد.

ارسال نظرات