خبرهای داغ:
همزمان با فرا رسیدن آخرین روز از ماه صفر آیین سوگواری و عزاداری سالروز شهادت امام رضا (ع) روز شنبه در شهرستان مرزی قصرشیرین نزدیکترین نقطه از کشورمان به کربلای معلا و حرم مطهر اباعبدالله الحسین و اباالفضل العباس (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۵۶۰۱
|
۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قصرشیرین، سوگواران و عزاداران قصرشیرینی در قالب دسته جات سینه زن و زنجیر زن با حضور در هیات های مذهبی در خیابان های سطح شهر به عزاداری پرداختند.
مردم عاشق و ارادتمند به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در سالروز شهادت هشتمین نور از انوار الهی، امام رضا (ع) با حضور در مساجد و حسینیه ها با برپایی آیین عزاداری بر سر و سینه زدند و اشک ماتم ریختند.
همچنین صلوات خاصه امام رضا (ع) نیز با حضور ارادتمندان به ساحت مقدس آن حضرت و اهل بیت (ع) برگزار شد ضمن اینکه ایستگاه های صلواتی و پخش نذورات برای پذیرایی از عزاداران نیز در سطح شهر برپا شد.
حجت الاسلام محمدمهدی مرادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرپل ذهاب در جمع سوگواران قصرشیرین به بیان ویژگی های بارز شخصیتی امام رضا (ع) پرداخت.
به گزارش خبرنگاران ایرنا آیین های سوگواری و عزاداری با حضور عزاداران و ارادتمندان به ساحت مقدس امام رضا (ع) روز شنبه در خیابان ها، مساجد و تکایای شهرستان های گیلانغرب و سرپل ذهاب نیز برگزار شد.
ارسال نظرات