خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه دالاهو:

منویات رهبر معظم انقلاب چراغ راه کشور در مسیر رشد و تعالی است

سرهنگ کرمی منویات رهبر معظم انقلاب را چراغ راه کشور در مسیر رشد و تعالی عنوان کرد و امنیت امروز ایران اسلامی را مرهون بصیرت و تدابیر رهبر معظم انقلاب دانست.
کد خبر: ۸۶۰۵۶۱۸
|
۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷
سرهنگ پاسدار نجفعلی کرمی فرمانده سپاه شهرستان دالاهو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از دالاهو اظهار داشت: پیشنهاد می‌کنم که بحث استکبارستیزی را بر اساس چهار مرجع که همگی قبول دارند مورد بررسی و تحلیل  قرار دهیم.

وی افزود: نخستین دیدگاه این که عقل در این مورد چه می‌گوید و دیگر آن‌ که قرآن در این مورد چه نظری دارد؟ اینکه قانون اساسی را نیز تحلیل کنیم که آیا برای ما وظیفه‌ای در این مورد تعیین کرده است یا خیر؟

سرهنگ کرمی افزود: یکی دیگر از مواردی که به‌خوبی می‌تواند راهنمای ما در این مسیر باشد سخنان امام خمینی (ره) است که تمام احزاب و جناح‌های کشور برای مقبولیت یافتن در بین مردم خود را پیرو ایشان می دانند.

سرهنگ کرمی گفت: با این تحلیل‌هاو به‌‌ویژه سخنان امام می‌توانیم تشخیص دهیم که دوران استکبارستیزی ایران به پایان رسیده است و یا استکبارستیزی باید ادامه پیدا کند.

کرمی گفت: به فرمایش ایشان جنگ امروز ما، جنگ با عراق و اسرائیل؛ جنگ با عربستان و شیوخ خلیج‌فارس و با مصر و اردن و مراکش نیست؛ با ابرقدرت‌های شرق و غرب نیست؛ جنگ مکتب ما علیه تمام ظلم و جور و تمام نابرابری‌های دنیای سرمایه‌داری و کمونیسم و پابرهنگی علیه خوش‌گذرانی‌های مرفهین و حاکمان بی‌درد کشورهای اسلامی است.

ایشان بر  این سخن امام تأکید کرد که این جنگ سلاح نمی‌شناسد، محصور در مرزوبوم نیست، خانه و کاشانه و شکست و تلخی کمبود و فقر و گرسنگی نمی‌داند، جنگ اعتقاد، ارزش‌های اعتقادی انقلابی علیه دنیای کثیف زور و پول و ... است.

ایشان در پاسخ به علت امنیت پایدار جمهوری اسلامی ازنظر ایشان  ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بحث استکبار ستیزی :منویات رهبر انقلاب را چراغ راه کشور در مسیر رشد وتعالی عنوان کردندو امنیت امروز ما را مرهون بصیرت وتدابیر رهبر معظم انقلاب وفرماندهی کل قوا امام خامنه ای مد ظله العالی و بیداری و مقاومت دلیر مردان بسیجی، مومن و مسلمان در سوریه، عراق، یمن، فلسطین و لبنان است.

ارسال نظرات