"اردوهای راهیان نور پیوند دهنده نسل جديد با نسل جنگ تحمیلی"

نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی در سومین مرحله اعزام به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت:370 دانش‌آموز در قالب اولین اعزام مرحله سوم کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دروان دفاع مقدس جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۰۵۶۸۰
|
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج از اراک،محمدرضا رضایی در حاشیه این مراسم با اشاره به اعزام این دانش‌آموزان پسر اظهار داشت: این دانش‌آموزان در مقطع دوم دبیرستان آموزشگاه‌های ناحیه دو آموزش و پرورش اراک تحصیل می کنند که به مدت سه روز علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی هویزه، دهلاویه، محل عملیات والفجر هشت و اروند کنار به آموزش مهارت های درس آمادگی و دفاعی خود می پردازند.

وی افزود: تجربه ثابت کرده سفرهای معنوی به مناطق عملیاتی در قالب اردوی راهیان نور، بهترین روش برای ترویج فرهنگ ناب دفاع مقدس است آن هم در شرایطی که استکبار به دنبال تحمیل فرهنگ خود بر جوامع به ویژه نسل جدید است تا در آینده بتواند به راحتی به اهداف خود دست یابد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: نسل های سوم و چهارم انقلاب اسلامی جنگ تحمیلی را تنها از برنامه های تلویزیونی دیده اند و هیچ آشنایی با عمق این دوران مقدس ندارند بنابراین از طریق این کار فرهنگی می‌توان به نسل جوان و نوجوان، ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس را تبیین کرد.

رضایی با اشاره به لزوم آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب با آرمان‌ها و ارزش‌های شهداء گفت: اردوهای راهیان نور پیوند دهنده نسل جديد با نسل جنگ تحمیلی بوده و اعزام راهيان نور حرکتی ارزشمند است كه انقلاب و نظام را در مقابل دشمنان بيمه می‌کند.

این دانش آموزان را سه راوی و پیشکسوت دفاع مقدس و سه روحانی همراهی می‌کند که همگی با 9 دستگاه اتوبوس صبح امروز راهی این سفر معنوی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات