خبرهای داغ:
راهیان نور:

اعزام 270 دانش آموز آق قلا به راهیان نور

کاروان راهیان نوربسیج دانش آموزی شهرستان آق قلابه تعداد 270نفر در قالب 6 کاروان بابدرقه گرم مسئولین به مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام شد.
کد خبر: ۸۶۰۵۷۴۹
|
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ در این اعزام سرهنگ دوم پاسدارمحمدرضاکاظمی فرمانده ناحیه آق قلا اظهار کرد:هدف ازاعزام دانش آموزان بسیجی شهرستان آق قلا به راهیان نوربازدید ازمناطق عملیاتی جنوب و نیزانتقال فرهنگ ایثارو شهادت و شهامت وفداکاری و ارزشهای دفاع مقدس و معرفی الگوهای رفتاری برای جوانان بسیجی است.

در این مراسم همچنین قدرت الله نظری مدیراداره آموزش و پرورش شهرستان آق قلاگفت:مقام معظم رهبری فرموده اند که گرامیداشت یادو خاطره شهدابزرگداشت خصایل انسانی است لذا راهیان نورهم ازپدیده های مبارک ولازمی است درجهت پیوندفرهنگ ایثاروشهادت انسل .

نظری درادامه افزود:ماهرچه داریم به برکنت دعای پیامبر و امام وشهداء است و این اردوهایکی ازرسالتهای مهم است که انشاأالله بتوانیم این مأموریت رابخوبی انجام بدهیم تاتأثیرگذارباشد.

وی درپایان خاطر نشان کرد :با اعزام دانش آموزان بسیجی آنها ضمن آشنایی با مناطق جنگی ،فرهنگ ایثارو شهادت وفداکاری جانانه رزمندگان و ملت شریف ایران درجامعه ترویج میشود و این فرهنگ سینه به سینه و نسل به نسل دربین جوانانمان انتقال می یابد.

گفتنی است این کاروان مشتمل بر 270 دانش آموز که در قالب 6 کاروان به این اردو اعزام گردیدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها