خبرهای داغ:

بازديد استاندار اصفهان از خانواده شهداي دفاع مقدس

خبرگزاري بسيج: استاندار اصفهان با حضور در منازل خانواده هاي شهيدان اميني نور كه در جريان دفاع مقدس ۳ تن از فرزندان رشيد خود را تقديم اسلام و انقلاب اسلامي نموده، از صبر و استقامت و روحيه والاي والدين بزرگوار اين شهداي سرافراز تجليل نمود.
کد خبر: ۸۶۰۵۸۸۴
|
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

استاندار اصفهان با حضور در منازل خانواده هاي شهيدان اميني نور كه در جريان دفاع مقدس ۳ تن از فرزندان رشيد خود را تقديم اسلام و انقلاب اسلامي نموده، از صبر و استقامت و روحيه والاي والدين بزرگوار اين شهداي سرافراز تجليل نمود.

رسول زرگرپور با حضور در منزل شهيدان اميني نور كه ۳ فرزند رشيد خود به نامهاي (مجيد ، سعيد و اسماعيل) را در دوران دفاع مقدس تقديم اسلام ، انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي نموده بودند، با والدين اين شهيدان ديدار و گفتگو نمود.

استاندار اصفهان در ديداري كه در فضايي حماسي و معنوي برگزار گرديد ، ضمن تجليل از صبر و مقاومت و روحيه ي مثال زدني پدر و مادر اين شهيدان ، بر ادامه ي راه شهدا تا حصول به آرمانهاي بلند نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تاكيد كرد.

زرگرپور همچنين با حضور در منزل شهيدان اميني كه ۳ فرزند خود به نامهاي (مرتضي ، امرالله و قاسم) را تقديم اسلام و نظام اسلامي نموده بودند ، ضمن ديدار و گفتگو با پدر بزرگوار اين شهيدان سرافراز ، از صبر و استقامت و روحيه ي والاي اين پدر صبور ، تقدير و تجليل نمود.

در اين دو ديدار استاندار اصفهان ضمن تاكيد بر ادامه راه نوراني شهيدان تا حصول به آرمانهاي بلند آنان ، از درگاه خداوند متعال توفيق شفاعت شهيدان و همچنين صبر و اجر براي خانواده هاي بزرگوار آنان مسئلت نمود.

ارسال نظرات