خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان با بیان اینکه تولد های نامشروع پاکی نسل جوامع غربی را از بین برده است، گفت: در یکی دو سال اخیر بعضی از مسئولان امور زنان آگاهانه یا غیرآگاهانه به نفوذ دشمن در مباحث زن و خانواده کمک کرده اند.
کد خبر: ۸۶۰۵۸۹۹
|
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

مینو اصلانی، مسئول بسیج جامعه زنان کشور در گفت وگو با پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس با بیان اینکه فروپاشی خانواده در غرب بحث امروز و دیروز نیست، اظهار داشت: این فروپاشی امروز بسیار گسترده تر و عمیق اتفاق افتاده است و  متاسفانه آن ها تازه به ابعاد این فروپاشی پی برده  و اعتراف کرده اند.

سودجویان بیشترین بهره را از تفکر فمنیست برده اند

وی با بیان اینکه حرکت فمنیستی در غرب شروع شده است، بیشترین بهره از تفکر فمنیسیتی را سودجویان برده اند که از زن به عنوان کارگر ارزان قیمت بهره برداری می کنند و این همان دیدگاه مادی گرایانه شروع شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور، با بیان اینکه در غرب زن را از هویت اساسیی و مبنایی که مهر و عاطفه است دور ساخته اند، تصریح کرد: برای انسجام یک خانواده محبت، مهر و ایثار زن که جزئی از هویت آن به شمار می رود بسیار اهمیت دارد اما در غرب هویت زنان را از بین بردند و دیگر زن با مرد تفاوتی ندارد تا جایی که زن مرد جنبه حمایت عاطفی و روانی از سوی زن را از دست داد.

گفتمان دینی در تمامی امور زندگی  تنها راه نجات بخش بشر خصوصا غرب است

وی، عدم میل و رغبت برای تشکیل خانواده، عدم مسئولیت پذیری و اختلاف زن و مرد را از مشکلات اساسی خانواده های غربی دانست و گفت: کشور ما به لحاظ تقویت بنیان خانواده در جایگاه خوبی قرار دارد اما احساس خطر وجود دارد چرا که آمار رشد طلاق و بالا رفتن سن ازدواج در جامعه ما که سوغات غرب است، بیشتر به چشم می خورد.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه تشکیل خانواده با نگاه های مادی گرایانه اشتباه است، تصریح کرد:  نگاه دین و گفتمان دینی در تمامی امور زندگی  تنها راه نجات بخش بشر خصوصا غرب است.

زن شریک 50 درصدی برای اداره امور مالی زندگی در غرب

اصلانی در ادامه زن را شریک 50 درصدی برای اداره امور مالی زندگی در غرب دانست و گفت: غرب در این خصوص تا حدی پیش رفته است که زن و مرد باید نصف به نصف هزینه های زندگی را متحمل شوند؛ در فرانسه قانونی است که اگر زن نتواند هزینه های زندگی که باید تأمین کند را برآورده نسازد، مرد می تواند از او شکایت کند و قانون حق را به مرد می دهد.

وی در ادامه بیان کرد: فروپاشی که در خانواده های غرب اتفاق افتاد ناشی از حرکت های فمنیستی بود، بارداری جزء توهین به زن شکل گرفت و در دو دهه پیش اگر کسی فمنیست را نقد می کرد، از کرسی خلع می شد.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور، با اشاره به اینکه 50 درصد از افراد متولده شده در انگلیس و 40 درصد در آمریکا نامشروع هستند، گفت: این تولدها طهارت نسل را از بین می برد و باعث بزهکاری و خشونت می شود؛ این جامعه در غرب ایجاد شد و بخشی از افراد آن به سمت افسردگی پیش رفتند تا جایی که در برخی از پارک ها مشاورانی نشسته اند و مشاوره می دهند؛این مسئله ناشی از عدم آرامش در خانواده است.

غرب قادر به ترمیم خانواده های خود نیست

اصلانی ادامه داد: عادی شدن خیانت، ارتباط نامشروع با چندین نفر و ابزارهایی که برای گسترش این بی بند و باری به اسم شادی و حرمت و حریم ها را برداشتن فروپاشی خانواده را تصریح بخشید و به قهقرا فرستاد تا جایی در فساد فرو رفتند که ارتباط با محارم و حیوانات را در پی گرفتند و فاجعه آفریدند و هم اکنون نمی توانند آنها را ترمیم کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور،گفت: ما باید برای تقویت و حفظ بنیان خانواده های خود برنامه ریزی جدی کنیم تا مانند غرب دچار بحران نشویم، تقویت مشاغل خانگی، کاهش ساعت کاری، دورکاری، اجرایی شدن مرخصی زایمان، بیمه زنان خانه دار، تسهیل در امر ازدواج از جمله اقداماتی بسیار مهمی است که باید مورد توجه تمامی مسئولان قرار گیرد.

کمک آگاهانه و یا ناآگاهانه بعضی از مسئولان امور زنان به نفوذهای دشمن در مباحث زن و خانواده

اصلانی تصریح کرد: دشمن می داند که مردم متدین ما به خانواده ها خیلی پایبندند از این رو سعی دارد به آن آسیب برساند؛ نفوذ و جذب جوانان به شبکه های ماهوارهای که نُرم خیانت را ترویج می دهند را برنامه ریزی کرده است؛متأسفانه در یکی و دو سال اخیر شاهد این هستیم که بعضی از مسئولان امور زنان به نوعی آگاهانه و یا غیرآگاهانه با نفوذ این افراد در این دستگاه ها این مسائل را تبلیغ می کنند.

وی گفت: ما مخالف فعالیت های اجتماعی زنان در جامعه نیستیم اما دمیدن این که تمامی مشاغل باید مساوی بین زن و مرد تقسیم شود ظلم به زن است، به جای اینکه شرایط کاری مناسب برای زنان ایجاد کنیم دنبال شرایط  کاری مساوی با مردان هستیم، بهتر است به جای صرف وقت و هزینه برای پرداختن به اولویت های مهم دیگر زن و خانواده پرداخته شود.

اصلانی خاطرنشان کرد: توانمندسازی زنان در انجام مشاغل خانگی، مشارکت اقتصادی در کنار مردان، مشارکت زنان به لحاظ علمی باید درخشش پیدا کنند اما نباید کاری کنیم که این درخشش باعث فروپاشی خانواده شود بلکه خانواده را متعالی تر کند.


 


ارسال نظرات