خبرهای داغ:
رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه از برگزاری رقابتهای بین المللی دوستانه کشتی گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور چهار تیم داخلی و خارجی در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۵۹۲۳
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه به نقل از اداره کل ورزش  و جوانان استان، محمدحسین محبی روز یکشنبه اظهار کرد: تیم های ملی ایتالیا و عراق به عنوان تیم های خارجی و منتخب استان های کرمانشاه و کردستان نیز به عنوان تیم های داخلی در این رقابتها حضور دارند.
وی خاطرنشان کرد: این مسابقات از 14 تا20 بهمن ماه قرار است قرار است به صورت دوره ای در سرسرای 6 هزار نفری حضرت امام (ره) کرمانشاه و به مناسبت گرامیداشت دهه فجر برگزار شود.
محبی یادآور شد: رقابت ها در بخش آزاد و در رده های سنی بزرگسالان و جوانان برگزار می شود و طبق هماهنگی های بعمل آمده قرار شده تیم های ایتالیا و عراق با ترکیب اصلی خود در مسابقات حضور پیدا کنند.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه همچنین در خصوص تیم های منتخب استان گفت: سعی می کنیم در این مسابقات یک تیم در بخش بزرگسالان و دو تیم در بخش جوانان شرکت دهیم.
وی تصریح کرد: ترکیب تیم های منتخب کرمانشاه برای حضور در این تورنمنت بین المللی هنوز مشخص نشده و این کار به بعد از برگزاری مسابقات انتخابی موکول شده است.
محبی در پایان ابراز امیدواری کرد برگزاری این مسابقات با حضور تیم های خارجی سبب ارتقای سطح کشتی کرمانشاه و افزایش تجربیات کشتی گیران کرمانشاهی شود.
ارسال نظرات