خبرهای داغ:
با حضور مسئولین نظامی و انتظامی ،کارکنان ادارات و ارگان های شهرستان و خانواده معظم شهدا یادواره شهدای شهرستانی در هرسین برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۵۹۳۸
|
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرسین، با حضور مسئولین نظامی و انتظامی و کارکنان ادارات و ارگان های شهرستان و خانواده معظم شهدا یادواره شهدای شهرستانی در تالار معلم هرسین برگزار شد.

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در این مراسم ضمن تشکر از حضور خانواده معظم شهدا و مدعوین همچنین مسئولین و دست اندرارن این برنامه به خصوص هیئت رزمندگان اسلام شهرستان با اشاره به نقش شهدا در انقلاب اسلامی اظهار داشت شهدا در واقع هویت ملت ایران هستند و اگر جامعه ای به هویت خود اتکا نداشته باشد به جامعه ای بی اصالت تبدیل می شود.

وی افزود هویت شهدای ما برمی گردد به باور و اعتقادی که آنها به ولایت داشته اند که همان التزام زبانی و عملی به سیره معصومین(ع)است که در امتداد آن در ولایت فقیه به منصه ظهور می رسد.

فرمانده سپاه ناحیه در ادامه خاطرنشان کرد شهدا تمام بندهای دنیوی را پاره کرده و برای امنیت مردم و تمام ارضی کشور و با پایمردی به بالاترین نقطه در نزد خدا رسیدند.

محمدی اظهار داشت در واقع شهدا با  پیروی از مکتب امام حسین(ع) جانانه از انقلاب دفاع کرده و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند

سردار آزادی معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین کل کشور به عنوان سخنران اصلی مراسم مطالبی را در خصوص جایگاه شهدا و لزوم تداوم راه آنها و همچنین هوشیاری در زمینه بحث نفوذ با توجه به منویات رهبر انقلاب بیان کردند.

پایان بخش برنامه ها اجرای  تئاتری با موضوع دفاع مقدس و با همکاری بسیج هنرمندان شهرستان و همچنین قرائت مداحی توسط کربلایی حسین عزیزی بود.

 


ارسال نظرات