خبرهای داغ:
پیکر مطهر بسیجی شهید محسن مسعودی بر دستان ندبه خوانان مسجد مقدس جمکران تشییع شد.
کد خبر: ۸۶۰۵۹۶۰
|
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰

به گزارَش خبرگزاری بسیجاز قم به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، پیکر بسیجی شهید محسن مسعودی که پس از 32 سال مفقود الاثری شناسایی شده، صبح جمعه پس از قرائت دعای ندبه با حضور خیل کثیری از عاشقان و منتظران حضرت ولی عصر(عج) در مسجد مقدس جمکران تشییع شد.

در این مراسم که با حضور پدر، خواهر و جمعی از بستگان آن شهید والامقام برگزار شد، زائران و نمازگزاران مسجد مقدس جمکران گرداگرد پیکر مطهر شهید مسعودی به عزاداری پرداختند.

در این مراسم با حضور جمعی از خادمان مسجد مقدس جمکران از پدر شهید مسعودی تجلیل شد.

شهید محسن مسعودی فرزند منوچهر متولد 23 آبان 1346 در قم و عضو گردان بلال لشکر سیدالشهدا(ع) سپاه استان تهران بود که در تاریخ 18 اسفند سال 62 در عملیات خیبر در جزیره مجنون به شهادت رسید و نامش در زمره شهدای مفقودالاثر به ثبت رسید.

بنابر اعلام کمیته جستجوی مفقودین، پیکر مطهر شهید در اوایل آذرماه شناسایی و از سوی مسئولان سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم به خانواده معظم وی در قم اطلاع‌رسانی شد.

پیکر مطهر شهید مسعودی همزمان با ایام سوگواری روزهای پایانی ماه صفر پس از اقامه نماز جمعه در قم با حضور مسئولان استانی و مردم شهیدپرور تشییع و در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) به خاک سپرده شد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها