مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:
برای شهرهای زیر 25 هزار نفر بنیاد مسکن و برای بالای 25 هزار نفر راه و شهرسازی مجری پروژه است.
کد خبر: ۸۶۰۶۱۰۸
|
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، خلیل محبت‌خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در دیدار با فرماندار شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: تلاش مجموعه راه و شهرسازی به عنوان مجری پروژه‌های کتابخانه عمومی و ساختمان ثبت و اسناد شهرستان، سرعت بخشیدن به تکمیل پروژه‌ها خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به پروژه‌های مسکن مهر در سطح استان و شهرستان بیله‌سوار گفت: برای شهرهای زیر 25 هزار نفر بنیاد مسکن و برای بالای 25 هزار نفر راه و شهرسازی مجری پروژه است.

وی تصریح کرد: برای پروژه 304 واحدی مسکن مهر شهرستان موردی در مجموعه داخلی نیست و ابتدا باید شهرداری نسبت به تعهدات خود در اجرای خیابان اصلی منتهی به مسکن مهر اقدامات لازم را انجام دهد و بعد راه و شهرسازی بتواند نواقصات موجود را برطرف کند.

محبت‌خواه بیان کرد: تعامل بین اداره راه و شهرسازی و شهرداری می‌تواند به تسریع اتمام نواقصات مسکن مهر کمک کند و در این راه اگر شهرداری به تعهدات خود عمل کند، راه و شهرسازی نسبت به جمع‌آوری نخاله‌های موجود اقدام خواهد کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: اگر شرایط جوی هوا مساعد برای کار باشد و نواقصات و معارض‌های مسکن مهر حل شود، پیش‌بینی می‌شود که اوایل سال آینده آسفالت این مجموعه هم به پایان برسد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر 40 درصد راه‌های روستایی شهرستان آسفالت، 37 درصد شوسه و 23 درصد خاکی است و راه و شهرسازی متعهد است که امسال 14کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان را شن‌ریزی و آسفالت کند.

محبت‌خواه گفت: با توجه به بدهی‌های اداره راه و شهرسازی استان به پیمانکاران با مدیریت بدون پول سعی خواهیم کرد در حوزه راهداری با حداکثر توان کم و کاستی‌های شهرستان‌های استان و به ویژه بیله‌سوار را حل و فصل کنیم و در این راستا مکاتباتی با وزارت راه و شهرسازی کشور انجام خواهیم داد.

ارسال نظرات