خبرهای داغ:
حوزه های مقاومت ناحیه بسیج امام حسین(ع) اخبار کوتاه فراوانی در شبکه داخلی دارد که به برخی آنها از جمله تقدیر از فرمانده حوزه یک شهید ابراهیمی به عنوان حوزه برتر در امر به معروف اشاره می شود.
کد خبر: ۸۶۰۶۱۳۸
|
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،هیئت منتظران موعود(عج) پایگاه امیرالمومنین(ع)حوزه شهید ابراهیمی با سخنرانی حاج احمد پناهیان و با حضور بسیجیان و سرگروه های صالحین پایگاه امیرالمومنین(ع) تشکیل شد.

همچنین هیئت منتظران موعود(عج) پایگاه اباذر حوزه یک همراه با دعای توسل و سخنرانی حجت الاسلام جبارزاده در منزل شهید اسحاقی تشکیل گردید.

طرح ویزیت و معاینه رایگان پزشک در سطح مساجد حوزه شهیدابراهیمی، از دیگر اقداماتی بود که به همت قرارگاه درمان و سلامت حوزه انجام گرفت.

اهداءچفیه همراه با کارت عضویت فعال به امام جماعت، امناء و خادم مسجد حضرت امیرالمومنین(ع)

با حضور حجت الاسلام احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و درخشان فرمانده حوزه دیگر اقدام حوزه شهید ابراهیمی بود.

همچنینشورای فرماندهی، سرگروه ها، طلاب بسیجی و سایر بسیجیان حوزه در کنار مزار مطهر سردار شهید حاج غلام رضا ابراهیمی حضور یافته و ضمن غبارروبی مزار شهدا در پنجم آذر، نسبت به مزار شهدا ادای احترام کردند.

تقدیر از فرمانده حوزه شهید ابراهیمی به عنوان فعال برتر در عرصه امر به معروف و نهی از منکر در همایش بزرگ منادیان معروف، از دیگر برنامه ها و افتخارات حوزه شهید ابراهیمی در هفته های اخیر بود

در حوزه دو شهید قربانی نیز شاهد اقداماتی بودیم؛ برگزاری آموزش بدو ورود یاران پایگاه شهدای جهاد،

برگزاری هیئت منتظران موعود (عج) پایگاه مهدیه و سرکشی فرمانده حوزه از این پایگاه، تشکیل حلقه نوجوانان پایگاه شاهد و جلسه فرمانده پایگاه شهدای نوبهار با امام جماعت مسجد از جمله اقدامات حوزه دو ظرف هفته های اخیر بود.

از حوزه چهار شهید ورزنده نیزخبرهای متنوعی رسید؛ برگزاری جلسه شورای اجرایی پایگاه شهدای گلزار با سخنرانی حجت الاسلام ملک زاده استاد حوزه و دانشگاه، برگزاري كلاس هاي حفظ موضوعي قرآن كريم در این پایگاه، برگزاری جلسات تربیتی با حضور دکتر رجایی فر و نیز بازدید کارشناسان استانی و کشوری سازمان بسیج مساجد و محلات از پایگاه بسیج ثامن الحجج(ع)بخشی از اخبار حوزه چهار بود.

همچنینبرگزاری یادواره شهدای محله ملامحمود با حضور حجت الاسلام آشتیانی نماینده مردم قم و مختاران فرمانده ناحیه امام حسین(ع)، غبار روبی مزار شهدا توسط حلقات صالحین حوزه، همایش بزرگ ایستادگی در جوار افلاکیان خاکی با حضور بسیجیان با حضور فرمانده ناحیه در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع)به مناسبت هفته بسیج،برگزاری نشست روشنگری با موضوع استکبارستیزی با سخنرانی دکتر زاکانی و امیرآبادی نمایندگان تهران و قم در مجلس شورای اسلامی بخش های دیگری از اقدامات حوزه چهار شهید ورزنده در هفته های گذشته بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها