نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری، پایداری انقلاب اسلامی و عزت و افتخار کشور را مرهون امام، رهبری و خون پاک شهیدان دانست.
کد خبر: ۸۶۰۶۱۷۷
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ آیت الله علیرضا اسلامیان که در جمع خیل عاشقان حریم ولایت ، درمسجد جامع روستای کاهکش سخن می گفت، بیان داشت: افتخار و عزت خود را به برکت امام (ره)، ولایت رهبر معظم انقلاب، ایثار و فداکاری شهدا و خانواده معظم آنان بعنوان معلمان و پرورش دهندگان دلاور مردان این سرزمین داریم.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، ضمن تأکید بر اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان، بازدید از خانواده معظم شهدا را نیز فرصت مغتنم و ارزشی معنوی دانست و گفت: این دیدارها تذکری بر افتخار بار مسئولیتی است که به دوش داریم و باعث ارتقاء روحیه می شود و انگیزه ما را در رسیدن به اهداف والای نظام مقدس اسلامی تقویت می کند.

آیت الله اسلامیان، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را ارج نهادن به مقام، منزلت و مسیر شهدا دانست و تأکید کرد: شهدا الگوهای بسیار ارزشمند و تأثیرگذاری در کشور می باشند و به برکت خون پاک شهیدان، انقلاب اسلامی ایران با وجود تمام توطئه ها و دشمنی ها تا به امروز پابرجا بوده و به راه راستین خود ادامه می دهد.

آیت الله اسلامیان با بیان اینکه، بزرگترین شاخصه شهدا عشق به ولایت بود، ترویج تفکر ولایتمداری، ایثار و گذشت را زمینه فرهنگ الگوپذیری از شاخصه های رفتاری شهدا و منش و تفکر والای آنان را در جامعه متذکر شد که می بایست در تمام شئونات زندگی فردی و اجتماعی ما گسترش یابد.

وی ادامه داد: شهدای انقلاب اسلامی ایران، جایگاهی بزرگ دارند چرا که هم اجر خدمت در این نظام مقدس ولایی را داشته اند و هم اجری بزرگتر، یعنی شهادت در راه خدا را داشته اند.

در طی این دیدار که همراه با بیان خاطرات هشت سال دفاع مقدس بود، آیت الله اسلامیان به رسم یادبود لوح تقدیر و هدایایی تقدیم خانواده معزز شهید رحیمی کرد.

خانواده شهید کرمعلی رحیمی نیز با ذکر خاطراتی از سجایای اخلاقی و همچنین از چگونگی به شهادت رسیدن شهید،، یاد و نام این شهید را گرامی داشتند.

شهید کرمعلی رحیمی متولد سال 1346 در سن 19 سالگی در عملیات کربلای ۵ در تاریخ 26 / دیماه / 65، به درجه رفیع شهادت رسید و پیکر مطهرش در روستای کاهکش سامان، آرام گرفت و مامن عاشقان حریم ولایت گردید.

گفتنی است: آیت الله علیرضا اسلامیان، نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان به اتفاق فرماندار و مسئولین این شهرستان از خانواده معظم شهید کرمعلی رحیمی، بازدید و سرکشی کردند.

عکس : حسین غنچه علی


ارسال نظرات