فرمانده سپاه کربلای مازندران:

استقبال از شهدا تجدید پیمان با ولایت فقیه

مردم همیشه آماده جان‌فشانی درراه اسلام و انقلاب هستند و با ورود هر شهید با ولایت‌فقیه تجدید پیمان می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۰۶۲۴۹
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،   فرمانده سپاه کربلای مازندران اظهار داشت: رشادت‌ها و شهادت‌ها تداوم نهضت عاشورا و هشت سال دفاع مقدس است و مقاومت اسلامی تا ظهور منجی بشریت ادامه دارد.

سردار محمدحسین بابایی در مراسم یادبود شهید مدافع حرم در چالوس گفت: خداوند به ما ایرانیان توفیق داده است که ۳۶ سال پرچم جهاد و مقاومت را بر زمین نگذاشته‌ایم و اگر پرچمی از دست شهیدی به زمین افتد، ده‌ها بسیجی دیگر آن را بلند می‌کنند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران ادامه داد: افرادی در کشور با سردادن شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» سعی در فتنه‌گری دارند و تصور می‌کنند نهضت متوقف می‌شود، اما دل‌خوش به بازگشت آمریکا نباشند.

بابایی به حضور شهدا در سالهای اخیر در استان و شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: مردم همیشه آماده جان‌فشانی درراه اسلام و انقلاب هستند و با ورود هر شهید با ولایت‌فقیه تجدید پیمان می‌کنند.

وی بابیان حدیث سلسه‌الذهب از امام رضا (ع) به شروط ورود به دژ امنیت الهی اشاره کرد و گفت: امروز مردم با حضور در مراسم تشییع شهدا ثابت کرده‌اند که با تمام وجود به این شرط عمل می‌کنند.

شهید مصطفی شیخ‌الاسلامی از مدافعان حرم و اهل شهرستان چالوس است که هفته قبل در سوریه به شهادت رسیده است.

شهیدان محرم علی مراد خانی از شهرستان تنکابن، مصطفی شیخ‌الاسلامی از شهرستان چالوس، روح‌الله صحرایی از شهرستان آمل و عبدالرحیم فیروزآبادی از شهرستان نکا از شهدای والامقام از مدافعان آسمانی حرم هستند که هفته قبل به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها