مؤسسه فرهنگی پیام آزادگان در جهت اعزام سومین کاروان آزادگان به مناطق عملیاتی جنوب کشور، از آزادگان برای شرکت در این اردوها ویژه ایام نوروز سال آینده ثبت‌نام به عمل می‌آورد.
کد خبر: ۸۶۰۶۲۶۶
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،  فروردین سال 93 نخستین باری بود که موسسه فرهنگی پیام آزادگان وارد حوزه راهیان نور شد و کاروانی خاص آزادگان و خانواده‌های آنان به این اردوی زیارتی اعزام کرد. حدود 200 نفر از آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس به همراه خانواده‌‌هایشان با عنوان کاروان خانوادگی راهیان نور آزادگان راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور به این مناطق اعزام شدند. ایام نوروز امسال نخستین کاروان آزادگان از ششم تا نهم فروردین ماه 93 در مناطق عملیاتی حضور داشتند.

بر همین اساس امسال نیز مؤسسه فرهنگی پیام آزادگان در جهت اعزام سومین کاروان آزادگان به مناطق عملیاتی جنوب کشور، از آزادگان برای شرکت در این اردوها ویژه ایام نوروز سال آینده ثبت‌نام به عمل می‌آورد. افراد متقاضی می‌توانند برای پیش‌ثبت‌نام به سایت مؤسسه مراجعه کنند.

افراد بعد از پیش‌ثبت‌نام تا 72 ساعت فرصت دارند ضمن مراجعه به مؤسسه، مدارک لازم شامل کپی کارت ایثارگری، کپی کارت ملی اعضای خانواده، کپی شناسنامه آزاده (صفحات اول و دوم) و هزینه اردو پرداخت را پرداخت کنند. چنانچه متقاضی 72 ساعت بعد از پیش‌ثبت‌نام به مؤسسه مراجعه نکند، پیش‌ثبت‌نام وی ملغی و جایگزین می‌شود.

اردوی راهیان نور ویژه دومین کاروان آزادگان به مدت چهار روز به‌طول می‌انجامد. هزینه ثبت‌نام هر نفر مبلغ 35 هزار تومان است.  وسیله نقلیه در این سفر اتوبوس و هزینه‌های ایاب و ذهاب، شام، ناهار، صبحانه، میان وعده و بیمه سفر در طول سفر کاروان، به عهده مؤسسه است. همچنین اسکان زائران به صورت گروهی خواهد بود.


ارسال نظرات