خبرهای داغ:
جانشین اتاق اصناف خراسان جنوبی خبر داد

برگزاری جشن طنز «بیرجندی ها سلام» با محوریت فرهنگ ایرانی اسلامی

جانشین اتاق اصناف خراسان جنوبی گفت: جشن طنز "بیرجندی ها سلام" با محوریت فرهنگ ایرانی اسلامی امروز دوشنبه 23 آذر ماه ساعت 19 در محل دانشگاه پیام نور بیرجند با حضور دانشجویان و عموم مردم برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۰۶۲۸۴
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی حمیدعلی آبادی، عصر روز گذشته در نشست خبری پیرامون جشن طنز "بیرجندی ها سلام" اظهارداشت: اتاق اصناف بر اساس جایگاه و دغدغه ای که در خصوص ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی دارد از سه ماه پیش در نظر داشت طنزی با عنوان بیرجندی ها سلام برگزار کند.

وی ادامه داد: این جشن امروز دوشنبه 23آذر ماه باهمکاری اصناف استان، بسیج اصناف و دانشگاه های علوم پزشکی، پیام نور، آزاد اسلامی و بانک مهر اقتصاد در دانشگاه پیام نور بیرجند ساعت 19 برگزار می شود.

جانشین اتاق اصناف خراسان جنوبی با بیان اینکه اتاق اصناف استان در راستای ترویج فرهنگ اسلامی با این دید پیش می رود که این جشن به صورت رایگان و صد درصد سالم و فرهنگی باشد، عنوان کرد: در نظر داریم تا پایان سال و به مناسبت های مختلف مذهبی وملی جشن هایی با این دید که با تولید یک جشن اسلامی و سالم با حضور عموم مردم برای جلوگیری از کنسرت ها و جلسات خارج از شئونات اسلامی و الگو دهی برای برگزاری این گونه جشن ها برگزار شود.

وی با بیان اینکه بیرجند یک شهر شهید پرور و فرهنگی و دانشگاهی است، گفت: شروع این کار فرصتی است برای آغاز کارهای فرهنگی تا و به جای کنسرت ها نامناسب که در خور یک دانشگاه و جامعه فرهنگی و اسلامی ما نیست جشن های فرهنگی و اسلامی برگزار شود.

علی آبادی با اشاره به اینکه امیدواریم با برگزاری این جشن بتوانیم رضایت مندی دانشجویان و عموم مردم را فراهم کنیم، افزود: برگزاری این نوع جشن ها این است که نشاط و شادابی را می توان با استفاده از راه های دیگری به مردم تزریق کرد .

وی با تا کید بر اینکه و متاسفانه مشاهده می شود که کنسرت ها و جشن های خارج از شئونات اسلامی در گوشه و کنار شهر فرهنگی و مذهبی بیرجند برگزار می شود، یادآورشد: استارت این جشن ها توسط اتاق اصناف استان و بسیج اصناف زده شده است که این یک بازخورد فرهنگی در سطح شهر همراه با یک نتیجه مطلوب باشد.

جانشین اتاق اصناف استان با بیان اینکه این جشن از ظرفیت های داخل و خارج استان استفاده شده است افزود: بیشترین کار بر عهده ی گروه نمایشی رخشان و با محوریت مسائل اجتماعی از جمله ماهواره و یا طلاق اجرا خواهد شد.

علی آبادی با بیان اینکه برگزاری این جشن هزینه های بسیاری داشته است، تصریح کرد: بخشی از این هزینه ها بر عهده اتاق اصناف و بخشی دانشگاه های آزاد، علوم پزشکی، پیام نور بیرجند و بانک مهر اقتصاد بر عهده گرفته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها