عضو هیئت رئیسه مجمع بسیجیان استان مرکز در گفتگو با بسیج:
عضو هیئت رئیسه مجمع بسیجیان استان مرکزی گفت: مجمع استانی بسیج برای هماهنگی مجامع بسیج شهرستان‌های استان و ارائه راهبرد و تعیین استراتژی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۶۳۲۹
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲

ابوالفضل فخرالاسلام در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به برگزاری مجمع عالی بسیج کشور در مشهد مقدس اظهار داشت: این مجمع سالانه به منظور همفکری بین مجامع بسیج استان‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مجمع کارگروه‌های مختلف به ارائه برنامه‌ها، طرح‌های مصوب استانی و گزارش عملکرد خود می‌پردازند.

عضو هیئت رئیسه مجمع بسیجیان استان مرکزی تصریح کرد: این مجمع با هدف هماهنگی بین مجامع استان‌ها و حضور شخصیت‌های سیاسی و فرماندهان برگزار می‌شود.

فخرالاسلام با اشاره به برگزاری مجمع بسیجیان استان مرکزی گفت: مجمع استانی بسیج نیز برای هماهنگی مجامع بسیج شهرستان‌های استان و ارائه راهبرد و تعیین استراتژی برگزار می‌شود و جلسات منظم هفتگی، بازدید از مجمع بسیج شهرستان‌ها و عملکرد آن‌ها، استماع گزارش کارگروه‌ها با حضور در این کارگروه‌ها، انتخاب رابط و دبیر مجامع بسیج از طریق مصاحبه استانی در این مدت انجام گرفته است.

عضو هیئت رئیسه مجمع بسیجیان استان مرکزی تصریح کرد: هماهنگی لازم با دستگاه‌های اجرایی به منظور اجرایی ساختن طرح‌های مصوب مجمع با توجه به تناسب دستگاه ذی‌ربط صورت گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین برنامه‌ریزی برای هماهنگی بسیجیان برای حضور در مراسم، برنامه‌ها و حضور در محافل و اعلام موضع در مناسبت‌های مختلف بخشی از فعالیت‌های مجمع استانی بوده است.

وی افزود: چندی پیش نیز نشست سالیانه مجمع استان با حضور جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در کانون بسیج اراک با حضور کارگروه‌ها و اعضای مجمع بسیج برگزار شد که به صورت یک مجلس مجمع بسیج طرح‌هایی که در طول سال مورد تصویب مجمع قرار گرفت.

فخرالاسلام با اشاره به تعداد طرح‌های مجمع بسیج استان گفت: از جمله طرح‌های مصوب از سوی کارگروه فرهنگی و فضای مجازی در حوزه جنگ نرم، اقتصاد مقاومتی و طرحی که برای علوفه‌های به عمل آمده که به آب کمتری نیاز داشتند بخشی از این طرح‌های مصوب بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات