خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام صادق(ع) درحضور بسیجیان آبیک بیان کرد:
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) شهرستان آبیک درحضور بسیجیان بیان کرد: نقش بسیج در انتخابات اینده برجسته است و بزگترین وظیفه بسیج میدان داری می باشد.
کد خبر: ۸۶۰۶۴۲۹
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان آبیک، حمزه برین فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در جمع فرماندهان و سرگروه‌های حلقه صالحین بسیج این شهرستان بیان کرد: نقش بسیج در عرصه های مختلف انقلاب غیر قابل انکار است.

 وی گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات بیش از پیش نیاز به ورود بسیج دز این عرصه می‌باشد که این ورود همراه با روشنگری و بصیرت افزایی ولایت فقیه است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک افزود: انتخاباتی که در نظام جمهوری اسلامی برگزار می‌شود از اهمیت بالایی برخوردار است ولی مجلس دهم و خبرگان پنجم در نوع خودشان از اهمیت و ارزش افزون تری برخوردار است.

این مقام مسئول اذعان کرد: منتخبین در مجلس خبرگان در حوزه و جایگاه رهبری نظام، هشت سال آینده را مدیریت خواهند نمود و همچنین مجلس دهم نیز به واسطه ایفا نقش در تعامل و نظارت بر دولت از اهمیت بالایی برخوردار است.

برین خاطرنشان کرد: بعد دوم انتخابات شرکت و حضور مردم در انتخابات می باشد که الحمدلله مردم در این سی و شش سال با حضور حداکثری خود که نشان دهنده عشق و علاقه نسبت به نظام و ولی فقیه هرساله حضور پررنگ تری داشته اند، که در این حوزه نگرانی خاصی وجود ندارد گرچه وظیفه از دوش ما برداشته نمی شود.

وی در خاتمه متذکر شد: وظیفه بسیج نیز میدان داری و بدست گرفتن این جو حاکم  بر انتخابات در جهت نیل به اهداف عالیه نظام است که با مدیریت جریان های سیاسی در انتخابات همراه است.

6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها