فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:

فعالیت 600نخبه در مجمع عالی بسیج چهارمحال و بختیاری

سردار رضا محمدسلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، از فعالیت افزون بر 600نخبه علمی و مدیریتی در مجمع عالی بسیج چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۶۴۵۵
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در گفتگو با خبرنگار بسیج، در آستانه برگزاری مجمع عالی بسیج کشور در مشهد مقدس، اظهار کرد: مجمع عالی بسیج از سال 89 در استان چهارمحال و بختیاری تشکیل شده است.

سردار رضا محمدسلیمانی، افزود: در سال 91 انتخابات مجمع با حضور 600نخبه برگزار و دکتر احمدرضا بسیج از اساتید بسیجی دانشگاه های استان، با بیشترین رأی بعنوان رئیس این مجمع انتخاب شد.

وی، ادامه داد: در حال حاضر کارگروه های هشت گانه مجمع در موضوعات مختلف اقتصادی، اجتماعی، زنان، فرهنگی، مقاومت مردمی، تعلیم و تربیت، حقوقی و سلامت فعال می باشد.

محمدسلیمانی، خاطرنشان ساخت: چهارمحال و بختیاری از معدود استانهایی می باشد که توانسته 22 قشر بسیج راه اندازی کند و 20 مجمع قشری فعال نیز در استان دارد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، مجمع عالی بسیج را یار و یاور مسئولان استان دانست و تصریح کرد: مجمع عالی بسیج استان چهارمحال و بختیاری، مجموعه ای متشکل از نخبگان استان نظیر؛ ائمه جمعه،‌ اساتید و ‌اعضای هیئت علمی دانشگاه ها، مسئولان فرهنگی و اجتماعی، کارشناسان اقتصادی، پزشکان و فرماندهان بسیجی هستند.

وی، همچنین از تلاش و همکاری مجمع عالی بسیج استان در برگزاری موفق کنگره ملی 2437شهید چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این کنگره عظیم و رویداد بزرگ فرهنگی با تلاش و همکاری اعضای کمیته های مجمع عالی بسیج و هم افزایی مسئولان استانی و ملی، با موفقیت کامل در مهرماه سالجاری برگزار و برکات بسیار زیادی برای استان به همراه داشت.

سردار محمدسلمیانی، گفت: اولین مجمع عالی بسیج استان چهارمحال و بختیاری در سال 94 نیز امسال با حضور سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار شد و ایشان از خروجی این مجمع و کیفیت برگزاری آن تقدیر کردند.

ارسال نظرات