همزمان باشروع فصل زمستان و بارش های برف و باران در چهارمحال و بختیاری، طرح های امداد و نجات راهداری برای کاهش خطرات و آسیب های احتمالی در برابر حوادث و سوانح در استان آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۰۶۴۶۷
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ رئیس روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان، با اعلام طرح زمستانه ماشین آلات راهداری، پلیس راه و دستگاه های امداد رسان شامل هواشناسی، هلال احمر و اورژانس ضمن قدردانی از زحمات همه دست اندرکاران در خصوص ایمنی راه‌ها در فصل زمستان عنوان کرد: راهداران سفیران آرامش جاده ها هستند و جز کمک و یاری به هم نوعان خود به چیز دیگری نمی اندیشند.

سعید ناظمی ادامه داد: اینگونه اقدامات به مانند هر سال با هدف آمادگی در برابر حوادث احتمالی و کاهش خطرات پیش رو و نیز پاسخگویی مناسب و صحیح به شهروندان و مسافران و نیز اطلاع رسانی عمومی جهت افزایش آگاهی های مردم جهت به حداقل رساندن حوادث، دسترسی به حداکثر توان مقابله با حوادث زمستانی اجرایی می شود.

رئیس روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان، گفت: وجود گردنه های برف گیر به همراه موقعیت جغرافیایی استان به لحاظ سردسیری و نیز بارش های سنگین برف در برخی از شهرستانها، همه ساله موجب بروز مشکلات متعدد برای مسافران و شهروندان می شود که ضرورت اجرای کامل طرح های رزمایش برای آمادگی هر چه بیشتر را دو چندان می کند.

گفتنی است: چهارمحال و بختیاری یکی از استانهای سردسیر کشور است که از اواسط آذرماه تا اوایل بهار، بسیاری از جاده ها و گردنه های آن برفگیر بوده و اعمال کنترل شدید برای مقابله با بروز سوانح رانندگی در این محورها مورد نیاز است.

ارسال نظرات