خبرهای داغ:
بخش کتبی بیست‌‌ و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در واحد دانشگاهی آبادان روز ۲۵ آذرماه همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۶۵۵۵
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،عادل معلاوی، مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان ز خوزستان، اظهار کرد: بخش کتبی بیست‌‌ و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در این واحد دانشگاهی ساعت 10 چهارشنبه 25 آذرماه همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از 500 شرکت‌کننده در این بخش از مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند، ادامه داد: مرحله کتبی مسابقات به صورت یک مرحله‌‌‌‌ای و همزمان با سراسر کشور برگزار می‌‌‌‌شود و بر اساس زمان‌‌بندی اعلام شده مسابقات کتبی بخش کارکنان نیز نیمه دوم بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد که زمان دقیق آن متعاقباً اعلام می‌‌شود.

معلاوی با اشاره به اینکه مسابقات در دو بخش استادان و دانشجویان برگزار می‌شود، گفت: در بخش کتبی مسابقات ویژه دانشجویان 10 رشته از جمله ترجمه قرآن به زبان انگلیسی و فارسی، احکام، تفسیر قرآن، آشنایی با نهج ‌البلاغه و... در نظر گرفته شده و اساتید نیز در 4 رشته ترجمه و تفسیر قرآن کریم، آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه، زندگانی چهارده معصوم(ع) و ترجمه انگلیسی قرآن کریم به رقابت می‌پردازند.

مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان گفت: این مسابقات در مسجد امام حسین(ع) این واحد دانشگاهی با حضور اساتید و دانشجویان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها