خبرهای داغ:
ثبت نام بیستمین دوره مسابقات سراسری مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم استان خوزستان در مرحله استانی تمدید شد.
کد خبر: ۸۶۰۶۵۵۶
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، با توجه به برگزاری بیستمین دوره مسابقات تواشیح، فراخوان ثبت نام گروه‌های علاقه‌مند در استان خوزستان اعلام شد. پیش از این مهلت نام‌نویسی 20 آذرماه اعلام شده بود که تا 25 آذرماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، این دوره از مسابقات تواشیح و ابتهال، شاهد اعمال تغییراتی خواهد بود، به‌صورتیکه گروه‌های تواشیح و مبتهلین باید اقدام به ضبط اثر خود کنند و آثار ضبط شده به سازمان مرکزی اوقاف ارسال خواهند شد. داوری آثار نیز به صورت متمرکز صورت خواهد گرفت.

دیگر اینکه سهمیه‌بندی حضور و رقابت استان‌ها در مسابقات گروه‌های تواشیح و ابتهال حذف شده و در هر استان به هر تعداد متقاضی گروه تواشیح و ابتهال وجود داشته باشد، می‌توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند. امتیازدهی گروه‌های شرکت کننده و مبتهلین نیز در آن مرحله صورت می‌گیرد.

بعد از ثبت‌ نام گروه‌های تواشیح، فراخوان حضور گروه‌ها به‌منظور ثبت اثر اعلام خواهد شد. بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، اواخر آذرماه امسال گروه‌ها فراخوان می‌شوند و در مکانی که متعاقباً اعلام می‌شود، اقدام به ثبت و ضبط اثر می‌کنند.

گروه‌های تواشیح و مبتهلین می‌توانند برای ثبت‌ نام به مراکز اوقاف شهرستان‌ها مراجعه کند و یا با شماره تماس 90- 06133379416 ارتباط بگیرند.

نکته‌هایی که گروه‌های تواشیح حین ثبت و ضبط اثر باید مدنظر قرار دهند، اینکه در مرحله استانی، فقط تواشیح گروه‌ها داوری می‌شود و پس از کسب امتیاز هر گروه تواشیح، از آنان برای همخوانی درخواست و حضور مجدد درخواست می‌شود. هیچ‌گونه داوری آثار گروه‌های تواشیح و مبتهلین در استان صورت نمی‌گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها