با حضور بیش از 1800 نفر از نخبگان بسیجی؛

فردا؛ برگزاری دومین همایش مجمع عالی بسیج مستضعفین در مشهد مقدس

معاون امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: دومین همایش مجمع عالی بسیج مستضعفین در 24 و 25 آذر ماه سال جاری در شهر مقدس مشهد با حضور فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رئیس محترم قوه قضاییه، مهمانان لشگری و کشوری و با حضور بیش از 1800 نفر از نخبگان بسیجی در حوزه‌های مختلف برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۰۶۵۹۲
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر روح‌الله قائدامینی، درباره برگزاری دومین همایش مجمع عالی بسیج مستضعفین در 24 و 25 آذر ماه سال جاری در شهر مقدس مشهد اظهار داشت: این همایش با حضور فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رئیس محترم قوه قضاییه، مهمانان لشگری و کشوری و با حضور بیش از 1800 نفر از نخبگان بسیجی در حوزه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

وی افزود: کمیسیون عالی سلامت به عنوان یکی از کمیسیون‌های هفده‌گانه عالی بسیج، در این مجمع با حضور اعضای محترم مدعو از استان‌ها و شورای مرکزی و اعضای منتخب کمیسیون تشکیل جلسه خواهد داد و به بررسی متن بیانیه و سند جامع کمیسیون عالی سلامت خواهد پرداخت.

قائدامینی، گفت: بعد از بررسی‌های نهایی خروجی این نشست در قالب یک بیانیه در روز پنجشنبه توسط دکتر طریقت منفرد، در جمع 1800 نفره ارائه خواهد شد.

معاون امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی درباره اهداف مجمع اذعان داشت: مجمع عالی بسیج به دنبال این است که بتواند یک سند راهبردی برای اداره کشور از دیدگاه بسیج در حوزه‌های مختلف ارائه دهد.

وی با اشاره به حوزه سلامت و بررسی نقاط مختلف در کمیسیون گفت: در کمیسیون عالی سلامت بخش‌های مختلف بهداشت، درمان، آموزش، پژوهش، سیاست‌گذاری، حقوقی، قوانین و سایر حوزه‌های مرتبط به نظام سلامت بررسی خواهد شد.

قائدامینی، گفت: با مشخص کردن نقاط ممتاز و چالش‌ها و ارائه راهکارهای مرتبط با هر مشکل یک بیانیه دو برگی و یک سند جامع به عنوان سند پشتیبانی برای نخبگان استانی و اعضای شورای مرکزی ارسال شد، لذا آقایان و خانم‌های عضو اتاق فکر نخبگی نظریات اصلاحی خود را ارائه کرده و آخرین اصلاحات انجام شد، همچنین نظراتی که سردار نقدی مدنظر داشتند اعمال خواهد شد و در پایان همایش مشهد به عنوان یک سند جامع کمیسیون منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات