خبرهای داغ:
مسئول کارگروه اجتماعی مجمع بسیج گلستان گفت: احصاء آسیب‎های اجتماعی و راهکاری برای حل آن را پیگیری می‎کنیم.
کد خبر: ۸۶۰۶۶۳۲
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، محمد مهدی قزلسفلو عصر امروز در گفت‎گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: کارگروه اجتماعی مجمع بسیج استان با محوریت گفتمان انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: در این کارگروه دو هدف شناسایی آسیب‎های موجود و ارائه راهکارهای عملی و راهبردی برای حل این آسیب‎ها در نظر گرفته شده است.

مسئول کارگروه اجتماعی مجمع بسیج گلستان خاطرنشان کرد: نخستین اقدام که در سطح کارگروه اجتماعی انجام شد تهیه لیست آسیب‎های موجود  بر اساس اولویت‎بندی آسیب‎ها و در نهایت انتخاب آسیب‎ها از نظر فراوانی بیشتر بود.

مسئول کارگروه اجتماعی مجمع بسیج گلستان ابراز داشت: گسترش استفاده از ماهواره در استان گلستان، در برخی شهرها مباحث طلاق و موارد از این قبیل بیشترین فراوانی را داشته و این آسیب‎ها به صورت شهر به شهر و نطقه نقطه ارزیابی شده است.

قزلسفلو با بیان اینکه در قدم دوم افراد متخصص با موضوع مرتبط با موضوع و ترکیبی از افراد متخصص و دانشگاهی را در کارگروه اجتماعی بکارگیری کردیم، گفت: جلسات متعددی در این کارگروه برگزار شد و در مسیر تصمیمسازی ارگان‎ها و نهادها دولتی مثل آموزش و پرورش و فرهنگ ارشاد اسلامی داخل شدند.

وی با بیان اینکه مصوبات کارگروه اجتماعی به مجمع عالی بسیج ارسال می‎شود، گفت: نگاه دستگاه اجرایی نسبت به کارگروه اجتماعی مثبت بود و نهاد‎ها دولتی استقبال خوبی را نشان دادند.

مسئول کارگروه اجتماعی مجمع بسیج گلستان گفت: به دنبال این هستیم که در راستای احصاء معضلات اجتماعی جلساتی با حضور نماینده دیوان محاسبات و سازمان بازرسی و معاونت قوه قضائیه استان گلستان داشته باشیم و در این مسیر هماهنگی‎های لازم صورت گرفته است.

قزلسفلو ابراز داشت: از لحاظ عددی یک مقداری آسیب‎های اجتماعی گسترش پیدا کرده و تمامی دستگاه به سمت حل آسیب‎های اجتماعی حرکت میکنند و به نظر می‎رسد که عملکرد دستگاه‎های اجرایی در مسیر حل معضلات اجتماعی مثبت بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها