مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز مطرح کرد؛
حجت الاسلام موحد گفت: دشمن درصدد است با ایجاد پل ارتباطی به خارج از کشور به جذب نخبگان ایرانی بپردازد و کشور را از رسالت علمی خود دور نماید که در نتیجه دانشجویان باید باور داشته باشند که توان پیشرفت در ایران بالاست.
کد خبر: ۸۶۰۶۶۶۰
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد موحد در نشست مسئولین معاونت سیاسی نیروهای مسلح استان البرز که در سالن جلسات سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز برگزار شد ضمن اشاره به حضور بی نظیر جمعیت مبارز در کربلا همزمان با اربعین حسینی اظهار داشت: پس از گذشت قرن ها بازهم شاهد اجتماع عظیم از شیعه و سنی، مسلمان و غیر مسلمان در کربلا بودیم.

وی حضور نیروهای مسلح در جامعه را مهم و تاثیر گذار دانست و افزود: اثرگذارترین تشکل و نهاد در جمهوری اسلامی ایران نیروهای مسلح هستند وضمن اثرگذاربودن در مسائل سیاسی و تحلیل آن برای جامعه تحول ایجاد کرده و در موضوع جریانات انحرافی تهدید ایجاد می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز به دیدار فرماندهان سپاه با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار به انواع نفوذ دشمن به کشور اشاره کردند که مسائل اقتصادی، امنیتی، فرهنگی و سیاسی مهمترین منابع نفوذ به داخل کشور می باشند.

وی در خصوص نفوذ اقتصادی گفت: با توجه به گسترش پیشرفت اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی و همچنین توجه مسئولین به این موضوع می توان در مقابل نفوذ اقتصادی دشمن ایستادگی کرد.

حجت الاسلام موحد در ادامه گفت: سپاه پاسداران توانسته است در مقابل نفوذ امنیتی اقدامات موثری انجام دهد و از ایجاد خسارات بسیار جلوگیری نماید.

وی نفوذ فرهنگی را از مسائل بسیار مهم دانست و افزود: این نفوذ بسیار خطرناک می باشد به طوریکه مقام معظم رهبری نیز بارها بر آن تاکید داشتند چراکه این راه نفوذ جریان سبک زندگی اسلامی را هدف قرار داده است و بر تمامی زوایای زندگی تاثیر دارد و حتی خانواده های مذهبی و متدین را نیز متوثر از خود قرار داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز در خصوص نفوذ سیاسی دشمن نیز چنین گفت: این نفوذ پیچیده و خطر ناک است و دشمن با زمینه سازی قبلی همچون جریان فتنه 88 پیش می آید و از هیچ اقدامی جهت به فساد کشاندن دریغ نمی کند.

وی به جریان های مورد نفوذ نیز اشاره ای داشت و خاطر نشان کرد: احزاب و گروه ها، تشکل های مردمی، دانشجویان، دانشگاه ها، زنان ، کارآفرینان و جوانان از جریانات مورد نفوذ دشمن محسوب می شوند.

حجت الاسلام موحد ادامه داد: دشمن درصدد است با ایجاد پل ارتباطی به خارج از کشور به جذب نخبگان ایرانی بپردازد و کشور را از رسالت علمی خود دور نماید که در نتیجه دانشجویان باید باور داشته باشند که توان پیشرفت در ایران بالاست.

وی زنان را از دیگر اهداف نفوذ دشمن دانست و گفت: تغییر در نگرش زنان و تبدیل موضوع آن و خانواده به مسائل سیاسی و همچنین سیاسی نمودن مسائلی همچون طلاق قصد در تحریف اصل رسالت زنان دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز در پایان در خصوص مسائل سیاسی پیرامون انتخابات گفت: با برجسته نمودن برخی چهره ها قصد دارند نیروی متدین را نگران نشان دهند ولی تمام نگرانی یک فرد این است که به بیت امام(ره) خدشه ای وارد نشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها