خبرهای داغ:
عضو شورای مرکز بین‌المللی امت واحده خواستار شد؛
عضو شورای مرکز بین‌المللی امت واحده خواستار تقویت کمپین‌های مردمی حمایت از انتفاضه فلسطین شد.
کد خبر: ۸۶۰۶۶۶۶
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی کمیلی ظهر امروز در مراسم یادبود شهدای انتفاضه سوم که در سالن همایش شهید آخوندی دانشگاه صنعتی قم برگزار شد، برگزاری کمپین‌های مردمی حمایت از فلسطین در ایران را کم‌رنگ دانست و اظهار کرد: حمایت‌های دولت ایران از مردم فلسطین قابل تقدیر است اما بیشترین کمپین‌های حمایت مردی از فلسطین در دیگر کشورها رقم می‌خورد.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ یاری مستضعفان در هویت اسلامی مردم ایران نهفته است، ابراز کرد: حضور مسلمانان به ویژه شیعیان در کشورهای مختلف برای حمایت از مظلومان به خوبی قابل مشاهده است زیرا در هویت دینی این افراد بر حمایت از مظلومان تاکید شده و آن‌ها نسبت به انجام این رسالت دینی غافل نمی‌شوند.

عضو شورای مرکز بین‌المللی امت واحده به موضع‌گیری برخی از کشورهای اسلامی و غیر اسلامی در مسئله حمایت از مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و ادامه داد: حمایت نکردن از فلسطین نشان از توجه نکردن به ارزش‌های دینی اسلام داشته و حمایت‌های واحد کشورهای استکباری رژیم صهیونیستی را به نماد غرب برای مقابله با قدرت‌های اسلامی تبدیل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم تشکل‌های مردمی با تکیه بر هویت اسلامی شناخت خود را در حوزه بین‌الملل افزایش داده و اطلاع‌رسانی‌های جامع و دقیق در این حوزه انجام شود تا شاهد اقدامات موثرتری توسط مردم ایران در حوزه بین‌الملل باشیم.



ارسال نظرات
پر بیننده ها